ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بلژیک یک نفر را در ارتباط با ترورهای پاریس دستگیر کرد

پلیس بلژیک یک مظنون دیگر را در بروکسل بازداشت کرد. این فرد با تروریست‌هایی که در ۱۳ نوامبر به پاریس حمله کردند ارتباط داشت. آتش‌بازی‌های شب سال نو نیز در بروکسل لغو شد.

پلیس بلژیک یک مظنون دیگر را در بروکسل بازداشت کرد. این فرد با تروریست‌هایی که در ۱۳ نوامبر به پاریس حمله کردند ارتباط داشت. آتش‌بازی‌های شب سال نو نیز در بروکسل لغو شد.

به‌گزارش رویترز، دادستانی بلژیک امروز پنج‌شنبه ۳۱ دسامبر / ۱۰ دی اعلام کرد که پلیس در جست‌وجوهای خود در منطقه مولنبیک بروکسل یک مظنون ۲۲ ساله را به اتهام جنایت و عضویت در یک سازمان تروریستی بازداشت کرد.

در جست‌وجوهای پلیس سلاح و یا مواد منفجره یافت نشد اما ۱۰ موبایل ضبط شد.

دستگیری این فرد دهمین بازداشت در رابطه با ترورهای پاریس است. در جریان این ترورها که گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت آن‌ها را برعهده گرفت، ۱۳۰ نفر کشته شدند. چندین نفر در این رابطه در پاریس و بلژیک دستگیر و یا کشته شدند.

بروکسل از چند هفته پیش در مرکز توجه بازرسان ضدتروریست قرار دارد. دست‌کم دو تن از عاملان اصلی ترورهای پاریس در منطقه مولنبیک بروکسل زندگی می‌کردند. این منطقه به‌عنوان پایگاه نیروهای تندروی اسلامگرا شناخته می‌شود.

از سوی دیگر ایوان میور، شهردار بروکسل امروز (پنج‌شنبه) اعلام کرد که به‌منظور پیشگیری از حملات احتمالی تروریستی، با هماهنگی با وزارت کشور مراسم آتش‌بازی سال نو میلادی در بروکسل برگزار نخواهد شد.

روز سه‌شنبه دو مظنون تروریست در بلژیک بازداشت شده بودند که به‌گفته مقامات امنیتی قصد داشتند در شب تحویل سال نو در مناطق مختلف بروکسل بمب‌گذاری کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.