ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دروازه‌بان پرسپولیس به زندان اوین رفت

سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به زندان اوین منتقل شد.

سوشا مکانی، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس به زندان اوین منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سوشا مکانی که یکشنبه، ۱۳دی‌ماه به دلیل انتشار عکس‌های خصوصی در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته و قاضی بازپرس برای او بازداشت موقت صادر کرده بود، امروز دوشنبه، ۱۴ دی‌ماه راهی زندان اوین شد.

دروازه‌بان تیم ملی و پرسپولیس به دلیل داشتن شاکی خصوصی و منتشر شدن عکس‌های خصوصی‌اش در شبکه‌های مجازی بازداشت شده بود.

تسنیم نوشته است که تاکنون یکی از شاکیان خصوصی او رضایت داده اما به دلیل انتشار آنچه «تصاویر نامتعارف» نامیده که «باعت ایجاد فحشا» می‌شود، تحقیقات تا کشف حقیقت ادامه خواهد داشت.

این در حالی است که بهنام علی محمدی، وکیل سوشا مکانی به خبرگزاری فارس گفته است شاکی خصوصی وجود ندارد و عکس‌های منتشر شده به دروازه‌بان پرسپولیس تعلق ندارند.

او گفت پرونده قطوری برای سوشا مکانی درست شده است.

وکیل سوشا مکانی افزود: «پس از حضور ما بازپرس حسن‌زاده دلایل و مدارکی را از ناجا خواست و آن‌ها نیز مدارک را ارائه دادند که نشان داد موکل من بی‌گناه است. اما متأسفانه امروز در غیاب بازپرس حسن‌زاده، قاسم‌زاده که سابقه بازداشت موقت [حمیدرضا] سیاسی (مدیرعامل سابق پرسپولیس) را دارد پیگیر پرونده موکل من شد.»

به‌گفته علی محمدی در این اتفاق سه نفر نقش دارند که یکی از آن‌ها یک هکر جوان بوده که تلگرام سوشا مکانی را هک کرده است و دو نفر دیگر که اطلاعات شخصی سوشا مکانی را انتشار داده‌اند.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • hasani

    عجب فوتبال ولایتی است !  یک بازیکن تیم ملی را از زمین بازی به سرباز خانه اعزام میکنند و گلر تیم ملی را به اوین !  در حالیکه مرتضوی به حبس در خارج از کشور محکوم شده !

  • hamid

    در استبداد ولایت مطلقه فقیه فضای خصوصی وجود ندارد استبداد بر جان و مال و ناموس افراد تسلط دارد!! شاد باشید. حمید