ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته‌ شدن زنان و کودکان سوری در حملات ائتلاف جهانی

دیده‌بان حقوق بشر سوریه در گزارش تازه‌ای گفته است در حملات هوایی ائتلاف جهانی به‌رهبری آمریکا به مواضع شبه‌نظامیان گروه «دولت اسلامی» (داعش) زنان و کودکان کشته شده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه در گزارش تازه‌ای گفته است در حملات هوایی ائتلاف جهانی به‌رهبری آمریکا به مواضع شبه‌نظامیان گروه «دولت اسلامی» (داعش) زنان و کودکان کشته شده‌اند.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در لندن است امروز جمعه ۸ ژانویه / ۱۸ دی گزارش داد در این حملات هوایی که در شمال رقه انجام شد هشت کودک و سه زن کشته شدند.

رقه از پایگاه‌های اصلی داعش در سوریه به‌شمار می‌رود.

دیده‌بان حقوق بشر سوریه به شبکه گسترده‌ای از فعالان در سوریه ارتباط دارد.

در شمال رقه از پایان سال گذشته میلادی نیروهای داعش با ائتلاف کردی ـ عربی «نیروهای دمکراتیک سوریه» در حال جنگند. در این ائتلاف یگان‌های کردی مدافع خلق (YPG) و چندین گروه شورشی عرب حضور دارند.

بنا به این گزارش‌ها در شهر «حسیمه» بین نیروهای این ائتلاف و داعش درگیری‌هایی رخ داده است. «نیروهای دمکراتیک سوریه» می‌خواهند به سمت رقه پیشروی کنند.

کردها در ماه ژوئیه موفق شدند شهر «عین عیسی»، واقع در ۵۰ کیلومتری شمال رقه را از داعش باز پس بگیرند. از آن زمان نیروهای داعش تلاش کرده‌اند چند شهر در این منطقه را تسخیر کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • عادل

    کسانی که در سوریه مانده اند (غیر نظامی) ابله اند. و کودکان مظلومین مطلق. لعنت خدا بر عربستان و ایران

  • Behrouz

    زنان و کودکان در سوریه هستند ومردان سوری در کلن، مونیخ، هامبورگ، اشتوتگارت،...... مشغول *** هستند.