ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

خامنه‌ای: کسانی که نظام را قبول ندارند برای اعتبار کشور در انتخابات شرکت کنند

علی خامنه‌ای درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: «آن روزی که رهبر فعلی در دنیا نباشد یا رهبر نباشد، این مجلس باید رهبر انتخاب کند که کلید حرکت انقلاب دست اوست».

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران گفت: «همه در انتخابات شرکت کنند، حتی کسانی که نظام را قبول ندارند برای حفظ و اعتبار کشور شرکت کنند».

رهبر جمهوری اسلامی ایران، شنبه ۱۹ دی در جمع مردم قم در «حسینیه امام خمینی» گفت: «ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، انتخابات مال رهبری نیست، مال ایران اسلامی و جمهوری اسلامی است. این موجب تقویت نظام و تأمین ماندگاری آن و باقی ماندن کشور در حصار امنیت کامل و بالا رفتن اعتبار و ابهت ملت است».

علی خامنه‌ای هم‌چنین درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به اهمیت این مجلس اشاره کرد و گفت: «آن روزی که رهبر فعلی در دنیا نباشد یا رهبر نباشد، این مجلس باید رهبر انتخاب کند که کلید حرکت انقلاب دست اوست».

پیشتر، اکبر هاشمی رفسنجانی از امکان انتخاب رهبر جدید و یا شورای رهبری گفته بود. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، یکشنبه ۲۲ آذر گفت مجلس خبرگان رهبری «وقتی که بنا شد رهبری عوض شود یا نباشد و کس دیگری بیاید، دوباره باید کار عمده‌ای انجام دهند».

علی خامنه‌ای  به وجود «جبهه وسیع دشمن» اشاره کرد و گفت: «همه همت ما باید این باشد که ماندگاری انقلاب بماند. امروز بیعت با انقلاب و امام، بیعت با پیامبر است».

او درباره کسی که مجلس خبرگان به عنوان رهبر انتخاب خواهد کرد گفت: «آیا خبرگان کسی را انتخاب خواهد کرد که در مقابل هجمه دشمن بایستد، به خدا توکل کند، شجاعت نشان دهد و راه امام را ادامه دهد یا کسی را که جور دیگری است؟»

رهبر جمهوری اسلامی با بیان این که به نامزدهای «متدین، مؤمن، انقلابی و در راه امام» رأی می‌دهد، افزود: «اگر دیدم به مسائل انقلاب، دین و استقلال کشور خیلی اهمیتی نمی‌دهند و دلشان دنبال حرف آمریکا و غیرآمریکاست به حرفشان اعتماد نمی‌کنم».

اکبر هاشمی رفسنجانی، حسن روحانی و حسن خمینی از جمله کسانی هستند که برای انتخابات مجلس خبرگان ثبت نام کرده‌اند. گروهی از اصول‌گرایان از ترکیب احتمالی مجلس خبرگان آینده ابراز نگرانی کرده‌اند و احتمال «تشکیل یک اقلیت قوی در خبرگان» را هشدار داده‌اند.

انتخابات مجلس خبرگان رهبری ایران در هفتم اسفند سال جاری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاکو امید

    درود بر سید علی خامنه ای انشالله زنده باشی

  • روزبه

    معلوم نیست این یارو چرا هر چند وقت یکبار یاد بقیه مردم میفته و فقط امت مسلمان متعهد که منظورش همونهاست که از در و دیوار سفارتخونه بالا میرن براش کافی نیست. به شما رای بدیم بعد از انتصا باتون دو باره بزنید تو سرمون . جلوی زن و بچمون تو خیابون به اسم بد حجابی بگیرید. از در و دیوار به بهانه ماهواره بریزید خونمون. بهتون رای بدیم هر روز یه بحران داخلی یا خارجی اعلم کنید فردا دودش چشم ما بره؟ بر و عمو خدا رو زیتو جای دیگه بده. تو چرا حالیت نیست ما شما را نمی خواهیم البته مثل همیشه با نمایش تئاترهای سازمان داده شده در بعضی حوزه ها خواهید میلیونها سر صندق رفتند. یه توصیه به افرادی. که میترسند. تحریم کنند و میخواهند شناسنامه اشون مهر بخوره. لعنت بر جمهوری اسلامی. در برگ رای یادت نره. مطمئن باش صدات بگوششون میرسه.

  • اصفهانی

    این را دوباره بخوانید و اضافهع کنید که بیست و سه هزار نفری که در پانزده روز در سال شصت و هفت به دستور و فتوای امام خمینی اعدام شدند و از بعد از مرگ او امام خامنه ای بدون هیچ وقفه ای قتل عامها را و شکنجه ها را و ازاله ی بکارتها را و اعدامها را و سر به نیست کردنها را رهبری کرده و فتوا داده اند. خامنه ای یکی از جانی ترینها یی ست که توسط یک جانی مکار دیگر هاشمی رفسنجانی سرکار آورده شده و تا این نظام این رژیم وحشت و فاشیستی اسلامی سر کار باشد همین قتلها و کشتارها و شکنجه ها و ازاله ی بکارتها و ... ادامه خواهد داشت. ما نیز در اصفهان چندین خانواده ی شهدا هستیم که به هیچ وجه در انتخابات شرکت نخواهیم کرد. چرا که رژیم ضد ایرانی از ما هر بار سو استفاده می کگند و از احساسات ملی ما برای مقاصد خود استفاده می کند. ای مردم رای ندهید. تا به امروز می گفتیم ادعا های اینها دروغ است. می گویند میر حسین رای نیاورده ، احمدی نژاد رای آورده، ترور میکونوس کار اپوزیسیون ایرانی است ….بختیار را ما نکشتیم ، زیبا کاظمی خودش مرد، ستار بهشتی را شکنجه نکردیم،کشته شدن ندا آقا سلطان داستان است! اپوزیسیون فریبکار آمده برای خراب کردن چهره حکومت بادکنک پر از خون را جلو دوربین فشار داده! هاله سحابی؟! خونش پای ما نیست! سر کوهی ناپدید نشده بود و رفته بوده آلمان، نسرین ستوده علیه امنیت ملی اقدام کرده ، شیرین عبادی شوهرش را کتک زده، ستاربهشتی زیادی توسط امنیتی خودسر شکنجه شده٬در کوی دانشگاه احدی کشته نشده ، مثله کردن فروهر ها ربطی به سازمان های امنیت و اطلاعات ندارد و کار نیروهای خود سر بوده است، همان ها بودند که محمد جعفر پوینده را خفه کردندو محمد مختاری را ربودند و کشتند… قتل زال زاده چه ربطی به حکومت دارد؟ کشته شدن مجید شریف روشن نشده است، احمد میر علایی می خواست اینقدر مشروب نخورد تا گوشه خیابان بمیرد، ناصر زرافشان را برای قتل های زنجیره ای نگرفتند… اسلحه و مشروب در دفترش داشت، سعیدی سیرجانی…خب…سکته کرد، عبدلرحمن برومند ؟ کار ما نبوده، قتل فریدون فرخزاد که از بن مشکوک است نیرو های فشار و لباس شخصی ها اصلا به دولت و سازمان اطلاعات ربطی ندارند…..!!!؟

  • hasani

    تا به امروز می گفتیم ادعا های اینها دروغ است. می گویند میر حسین رای نیاورده ، احمدی نژاد رای آورده، ترور میکونوس کار اپوزیسیون ایرانی است ….بختیار را ما نکشتیم ، زیبا کاظمی خودش مرد، ستار بهشتی را شکنجه نکردیم،کشته شدن ندا آقا سلطان داستان است! اپوزیسیون فریبکار آمده برای خراب کردن چهره حکومت بادکنک پر از خون را جلو دوربین فشار داده! هاله سحابی؟! خونش پای ما نیست! سر کوهی ناپدید نشده بود و رفته بوده آلمان، نسرین ستوده علیه امنیت ملی اقدام کرده ، شیرین عبادی شوهرش را کتک زده، ستاربهشتی زیادی توسط امنیتی خودسر شکنجه شده٬در کوی دانشگاه احدی کشته نشده ، مثله کردن فروهر ها ربطی به سازمان های امنیت و اطلاعات ندارد و کار نیروهای خود سر بوده است، همان ها بودند که محمد جعفر پوینده را خفه کردندو محمد مختاری را ربودند و کشتند... قتل زال زاده چه ربطی به حکومت دارد؟ کشته شدن مجید شریف روشن نشده است، احمد میر علایی می خواست اینقدر مشروب نخورد تا گوشه خیابان بمیرد، ناصر زرافشان را برای قتل های زنجیره ای نگرفتند... اسلحه و مشروب در دفترش داشت، سعیدی سیرجانی...خب...سکته کرد، عبدلرحمن برومند ؟ کار ما نبوده، قتل فریدون فرخزاد که از بن مشکوک است نیرو های فشار و لباس شخصی ها اصلا به دولت و سازمان اطلاعات ربطی ندارند.....!!!؟ ......

  • Farid

    چوب و چماق و امنیتی بازیتان را متوقف کنید٬ یکروز هم دوام نمیاورید.....

  • استاد

    مرگ بر اسلام را فراموش نکنید. این مرگ بر اسلام از هوا و آب و نان براتان واجبتر است و باشد.

  • رضا

    خود دیکتاتور که رای بدهد 40 میلیون رای برایش ثبت می شود دیگران هم اگه رای دادند ک دادند ندادند هم برایشان بهتر است. این دیکتاتور اصلن براش مهم نیست که کسی رای ندهد. با سانسور و صحنه های ساخنگی میگه همه رای دادند. چون شیخ جماعت همین است.

  • رضا

    خامنه ای تو این مملکت که خیلی ها شغل ندارن بخاطر نقشه های شوم تو برای بمب اتمی و اشغال همه خاور میانه. الان هم داری به بیش ار 100 هزار مزدور *** و *** و بسیجی از جیب ملت فقیر ایران ماهی 3000 دلار می دهی که دارن تو خاورمیانه اشغالگری میکنند.بمیر راحت شیم یا برو کنار از استبداد تا شورایی و سنا ایجاد شود

  • arjomand

    مختصر و مفید اینکه ما شما وکاندیدای شما را از طریق نظارت استصوابی حذف میکنیم ولی شما با حضور خود در انتخابات مانع از حذف ما شوید. عجب نابغه ای!!

  • ب ک

    ما خانواده ی شهید و جانباز هستیم و در این اانتخابات شرکت نمی کنیم. چرا که فرزندان ما و شوهرانمان سو استفاده شده است. ما برای ایران کشته داده ایم و اینک می بینیم که برای یک مشت داعشی و بسیجی و پایدار و دزد و غارتگر و ضد ایرانی کشته داده ایم. ما چند سالی ست که از اینکه برای روحانیت و این نظام وحشتناک کشته داه ایم شرم داریم. بله شرم. ما حجالت میکشیم که فروهرها را و پوینده ها را و مختاریها و فرخزادها را و دهها هزار نفر را روحانیت شیعه و سپاه پاسداران و بسیج و لباس شخصی و امنیتی ها با پشتوانگی ما کشتند و تجاوز کردند و غارت کردند. از رهبری باید پورسید که کدام رای برای پشتیبانی از این مردم بوپده است؟ کدام؟ در کشوری که مردم نتوانند حتا لباس خودشان را انتخاب کنند حتا چه بنوشند و چه بخورندشان هم دیکته می شود برای چه باید رای داد. در کشوری که آزادی مذهب وجود ندارد اگر از این به بعد کسی رای بدهد به سرکوب و خفقان و زددی و ریا و رشوه و... رای داده است. ما چنیدین خانواده شهدا و جانبازان هستیم که رای نخواهیم داد و مردم شریف ایران را دهوت می کنیم تا رای ندهند. آقای خامنه ای شما اصلا به رای ما نیاز ندارید شما خودتان خدا هستید. شما الله هستید شما مقنم و جبار و رعابگر و ارهابگر هستید. شما اسلحه و تناب دار و خانه های امن و تجاوز و ازاله بکارت پدارید شما تیغ بران دارید چه حاجت دارید به رای ما. ما رای نمی دهیم و از تمامی مردم ایران درخواست می کنیم که به کارنامه ی سراسر دروغ و رشوه و غارت و تجاوز و سرکوب قتل و کشتار اعدام و حلقاویز این حکومت نگاه کنند و آنگاه بدانند که با رای دادن هیچ چیز عوض نمی شود هیچ!!! همه چیز در امتداد گذشته که همان لیت کذایی سرکوب و ترور و تروریست پروری و شهید پروری و رشوه و غارت و دزدی و تجاوز و... خواهد بود ادامه خواهد یافت. من رای نمی دهم ما رای نمی دهیم هموطن تو رای نده و پای صندوقهای رای را خالی بگذارو بسیجیان و پاسداران و لباس شخصی ها به جای ما رای خواهند داد رایشان سرکوب و خفقان و قتل و تجاوز و غارت خواهد بود. خواهی دید.

  • حمید

    «همه همت ما باید این باشد که ماندگاری انقلاب بماند. امروز بیعت با انقلاب و امام، بیعت با پیامبر است». ماندگاری انقلاب (انقلاب نه بلکه شورش)  = خامنه ای بیعت با پیامبر = بیعت با خدا بیعت با خامنه ای = بیعت با شیطان! مشکل خامنه ای بی اعتباری اوست که حتی با  شرکت تمام مردم دنیا در انتخابات نمایشی او هم تعمیرپذیر نیست که نیست و هرگز هم دیگر بهیچ عنوان بدست نخواهد  آمد.  که این خود کار خداست که شیطان و اولیای او را بی اعتبار  میسازد. 

  • hamid

    اگر میخواهید حقیقت را از زبان رهبر زورپرستان که از دهنش جز دروغ، توهین و تهمت بیرون نماید بشنوید! کافی‌ است حرف این آقا را برعکس کنید میشود حقیقت! شاد باشید. حمید

  • آرشاک

    مطمئن باشید ملت ایران به کسانی رای خواهند داد که راه انقلاب را ادامه میدهند , درست است که کشور دچار یک بحران اقتصادی بزرگ شده است و این در همه ی کشورها میتواند اتفاق بیفتد مثلا در همین امریکا بخاطر رکود اقتصادی چقدر بانکها تعطیل و ورشکستگی اعلام کردند و در کشورهای دیگر نیز بهمین صورت و این چیز غریبی نیست و ملت ایران هم باید این معضل را مانند دیگر مشکلاتی که تاکنون برایش بوجود آوردند پشت سر بگذارد و بامید خدا سرافراز از این معضل خارج شود . استقلال داشتن مملکت هم جان میطلبد و هم خون و هم رفاق ملی و خوشبختانه ملت ایران با درک و بینش درستی که دارند حتما بهترین گزینه را انتخاب خواهند کرد .گزینه ای که همه ی دشمنان این آب و خاک را مثل همیشه مایوس خواهد کرد .

  • مو سیاه فارسی‌ زبان

    من شرکت می‌کنم. آقای خامنه‌ای یه سوال! اما تصور کنید تمام ملت ۱۰۰% برای تضمین امنیت خود از جنگ و دست اندازی به مال جان و فرهنگ این کشور در این انتخابات شرکت کنند. سپس بنده یه سوال دارم از شما!!!! چه اندازه در امور داخلی‌ کشورشان به معنی‌ انتخاب حجاب و آزادیهای ساده میتوانند سهیم باشیم؟ در واقه باید ۱۰۰% سهیم باشیم در آن زمان. مگه نه آقای خامنه‌ای؟ همین آزادیهای ساده چماق دیپلماتیک بعضی‌ هاست، و گاهی جای سوال داره که چگونه نمی‌شود در این مسیر اصلاحات کرد. آیا شما ترس دارید از بیرون که به این وسیله غرب پشتتان را خالی‌ کند؟ (مانند شاه؟؟؟؟). به این شکی‌ نیست که حجاب را غربی‌ها برای پیشبرد سیاستهاشون کاملا پشتیبانی میکنند برای زن شرقی! هرچند رسما خیلی‌ "حقوق بشر" دوست هستند. اما همین بازیهای فرهنگی‌ و راسیسمی که راه انداختن را که نگاه کنیم میبینیم که شما یه طرف چوب و آنها یه طرف چوب نشسته اند. چون دو سر گ.. است جناب.

  • ابریشمیان تهران

    **** وای بر ما اگر در این انتخابات شرکت کنیم. مردم بدانید که این *** دوران از سر صعف ناتوانی همچون روبارهی مکار و اینبار از سر ناتوانی همچون سگ مهربان شده است. همشان سر و ته یک کرباسند کرباس اسلامی که میخواهد کفن ایران شود. مرگ بر اسلام و مرگ بر تشیع و مرگ بر این نظام سراسر دروغ و نیرنگ و پدر سوخته گی. چون فرصت نیست هم همچون دوستان نظرم این است که سایت شما می تواند رونق داشته باشد بشرطی که اولا صفحه آرایی شما هوض شود و آسانتر دست یابی بدان ممکن شود. یعنی مسايل گاهی قاطی پاتی به نظر می رسد. شاید می تواتنید از سایت های روزنامه و مجلات و رادیو های اینترنتی اروپایی امریکایی الهام بگیرید. سایت شما تا اندازه ای دلمرده است. کمرنگ است٬ گاهی دیده نمی شود و باید بروی روی خط تا ظاهر شود. شاید به جای پر رنگ شدن خوب است که همیشه پر رنگ باشد و وقتی موشک می رد روی آن رنگ عوض کند. به علاوه شاید بتوانید مطالب سایتهای دیگر را هم با ذکر سرچشمه ی ان در سایتتان بگنجانید. باید درخواست کنید تا نویسندگانی چون دکتر ایجادی وکسانیکه دیدی انتقادی نسبت به اسلام دارند را در سایتتان بگنجانید. شما ببینید دانشجوی عزیز چون پیمان مروتی را گارد بیت رهبری در جلو خانه ای سلاخی می کنند اما در سایت شما خبری از آن نیست. خب این برای ما دانشجویانی که زیر ضربات سهمگین روحانیت شیعه هستیم ناگوار است. شاد باشید.