ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دستیار چامسکی بودن چه حس و حالی دارد

خاطرات بِوِرلی استول از آشنایی، دستیاری و دوستی با نوام چامسکی

استول- نوام چامسکی اغلب آنقدر حواسش‌پرت و مشغول است که باید به او یادآوری کنیم که حواسش به خودش هم باشد.

نوام اغلب آنقدر حواسش‌پرت و مشغول است که باید به او یادآوری کنیم که حواسش به خودش هم باشد. وقتی به دفتر کار منزلش می‌روم، بارها دیده‌ام که دارد کتابی را ورق می‌زند و در همان حال تکه نان خشکی را که رویش کره مالیده با سرو صدای زیاد، خرت خرت می‌جود. از او پرسیدم پس پروتئن بدنش را چطور تأمین می‌کند، جواب داد «مگر کره پروتئین نیست؟» بعد سرش را کج کرد و لبخندی زد؛ همان کاری که وقتی می‌بیند من را عصبی کرده انجام می‌دهد، بعد پرسید: «دیگه در قهوه که حتماً باید پروتئین پیدا بشه».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • simin

    بهروز درست می گوید.

  • Behrouz

    "دستیار چامسکی بودن چه حس و حالی دارد" چامسکی یعنی برخورداری از مزایای زندگی در جهان آزاد و دشمنی با آن ومسموم کردن افکار ساده دلان و تمجید از پل پت هیولای کمونیست کامبوج،......... و جالب اینست که هموطنانی داریم که سمپاتی برای چنین افراد نا مطلوب دارند ونشریه ای که این پرت و پلاها را منتشر میکند. گذشته تکرار خواهد شد اگر از آن درس نگیریم.