ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اقتصاد سیاسی ایران، ساز و کارها و چشم اندازها

در این پنج درسگفتار محمد مالجو درباره اقتصاد سیاسی ایران، ساز و کارها و چشم اندازها به بحث خواهد نشست.

دکتر محمد مالجو ، پژوهشگر اقتصاد سیاسی در این مجموعه درسگفتارهای کوتاه با شناسایی شش حلقه‌ی کلیدی در زنجیره‌ی انباشت سرمایه در اقتصاد ایران و صورتبندی شش منازعه‌ی کلیدی در صحنه‌ی اقتصاد سیاسی ایران و واکاوی شش بحران کلیدی حاصله در جامعه‌ی ایران نشان خواهد داد که تعمیق مناسبات طبقاتی سرمایه‌داری به موازات تضعیف تولید سرمایه‌دارانه چگونه بحران کنترل‌ناپذیری اقتصاد ایران را فراهم می‌سازد.

محمد مالجو

این دومین مجموعه درسگفتاریی است که توسط «دانشگاه مردم» ارائه شده است. نخستین درسگفتار را سعید پیوندی، جامعه شناس ارائه داد و به «نسل جوان و تجربه اسلامی کردن نظام آموزشی در ایران» پرداخت.

هدف دانشگاه مردم، قرار دادن آموزش عالی در اختیار همگان به رایگان است. در این پروژه قرار است که ماهانه یک درسگفتار ارائه گردد.

سخنرانان این درسگفتارها می‌توانند تمام افرادی باشند که پژوهشی انجام داده اند و مایل اند زحمات خود را به جامعه عرضه کنند و در اختیار عموم قرار دهند. سبک کار دانشگاه مردم٬ سبک کار مشارکتی و باز است.

درسگفتار اول:

درسگفتار دوم: 

درسگفتار سوم:

درسگفتار چهارم:

درسگفتار پنجم:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سام

    بسیار روشن و آموزنده. سپاسگزاریم.

  • فرد

    لطفا زحمت بکشید ، اسلایدها رو هم بزارید

  • Ali

    من تازه امروز این بخش را  کشف کردم: واقعا  بحثی جالب  و روشنی بخش و اموزشی . در یک کلمه ۰عالی۰. گرچه بازدید کننده روزانه سایت زمانه هستم متاسفانه این موضوع و بخش درسگفتارها توجه ام را جلب نکره بودند.  سپاسگذار زحمات همه دست اندرکاران

  • جمهوریخواه

    با تشکر از زحمات شما، گامی‌ بزرگ در آموزش توده ها، واقعیتها بجای شعارها، دانایان بجای سخنرانان، موفق باشید !