ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درخواست برای تغییر سیاست‌های صدا و سیما علیه اصلاح‌طلبان

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت فضای صداوسیما باید به گونه‌ای تغییر کند که بر گذشته اصلاح‌طلبان تأکید نداشته باشد و مسئولیت اتفاقات گذشته با اشخاص است.

شماری از اصلاح‌طلبان به دیدار مقامات سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌روند تا از آنان بخواهند که به سیاست‌های «منفی» خود علیه این جریان سیاسی پایان دهد.

عکس: آرشیو

محسن رهامی، عضو شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، شنبه ۲۶ دی به خبرگزاری کار ایران، ایلنا، گفت که این دیدار «به احتمال قوی» تا یک هفته آینده با محمد سرافراز، رئیس سازمان صداوسیما و یا یکی از معاونانش برگزار خواهد شد.

رهامی افزود: «صداوسیما در تبلیغات و موضع‌گیری‌ها، کل جریان اصلاح‌طلبان را مورد تبلیغ منفی قرار می‌دهد. این سازمان تا آن‌جا که ممکن است باید چنین رفتارهایی را کاهش دهد و موضع بی‌طرفی را در دستور کار خود قرار دهد».

به گفته این فعال سیاسی، فضای صداوسیما باید به گونه‌ای تغییر کند که بر گذشته اصلاح‌طلبان تأکید نداشته باشد و مسئولیت اتفاقاتی که در گذشته افتاده با اشخاص است.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران  در اختیار محافظه‌کاران قرار دارد. رئیس این سازمان از سوی رهبر جمهوری اسلامی منصوب می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.