ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نتانیاهو: اسرائیل همچنان فعالیت هسته‌ای ایران را رصد می‌کند

نتانیاهوگفت لغو تحریم‌ها منابع بیشتری در اختیار ایران قرار خواهد داد «تا صرف تروریسم و سیاست‌های تجاوزکارانه‌اش در منطقه و جهان کند» .».

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، در واکنش به گزارش سازمان بین المللی انرژی اتمی و آغاز اجرای برجام گفت که اسرائیل همچنان فعالیت هسته‌ای ایران را رصد می‌کند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل

به گزارش آسوشیتدپرس، نخست وزیر اسرائیل یکشنبه ۱۷ ژانویه/ ۲۷ دی در نشست هفتگی کابینه خود گفت که سیاست اسرائیل در قبال ایران تغییری نخواهد کرد و «نخواهیم گذاشت که ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد».

به گفته نتانیاهو لغو تحریم‌ها منابع بیشتری در اختیار ایران قرار خواهد داد «تا صرف تروریسم و سیاست‌های تجاوزکارانه‌اش در منطقه و جهان کند». او اضافه کرد: «اسرائیل برای مواجهه با هر تهدیدی آماده است».

اجرای کامل توافق‌نامه هسته‌ای ایران و شش کشور فرانسه، چین، آلمان، روسیه، بریتانیا و ایالات متحده از شامگاه شنبه ۲۷ دی با قرائت بیانیه‌ای مشترک توسط محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران و فدریکا موگرینی، مسئول سیاست‌گذاری اتحادیه اروپا در وین، پایتخت اتریش آغاز شد.

در این بیانیه آمده است که کشورهای عضو موظف شدند که در زمینه استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای در چارچوب برجام  به همکاری خود ادامه دهند.

همچنین تحریم‌های سازمان ملل متحد مربوط به برنامه هسته‌ای ایران برداشته شد.

پیش از اعلام آغاز اجرای برجام، سازمان بین المللی انرژی اتمی گزارشی مبنی بر تأیید انجام تعهدات هسته‌ای ایران منتشر کرد.

نتانیاهو از مخالفان توافق هسته‌ای ایران و مذاکرات این کشور با ایالات متحده است و چندین بار تلاش کرده است که مانع از انجام این توافق شود. اسرائیل می‌گوید این توافق موجب قدرت گیری حکومت ایران و بی‌ثباتی بیشتر در منطقه می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Behrouz

    ایران تنها کشوری است که میخواهد یک نسل کشی جدید به راه اندازد. این حق اسرائیل است که در مقابل دشمن وحشی از خود دفاع کند.

  • Farid

    باراک اوباما خطاب به جوانان ایرانی: شما تمدن بزرگی هستید و حالا فرصتهای جدیدی برای پیشرفت دارید !! از راه دور دستور میفرمایند لنگش کن ! یکسال و نیم مذاکره کردی و باج دادی تا ۴ امریکایی ایرانی را آزاد کنی ؟!

  • nader

    محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران ایران گفت ایران قصد دارد 200 هزار جنگجو از نیروهای جوان ایران را در منطقه تجهییز کند. جعفری این سخنان را روز چهارشنبه 13 ژانویه در مراسم تشییع جنازه حمید رضا اسدالله، یکی از فرماندهان سپاه که در سوریه کشته شده است، بیان داشت. جعفری تحولات منطقه را مثبت ارزیابی کرد و گفت 200 هزار نفر از نیروهای جوان برای اعزام به منطقه تجهییز خواهند شد. !!