ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سردار نقدی: آمریکا در قبال آزادی جاسوسانش اموال ایران را پس داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین لغو تحریم بانک سپه و بازپس‌گیری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از اموال بلوکه‌شده ایران را نه نتیجه مذاکرات که به‌دلیل آزادسازی آن‌چه او «جاسوسان آمریکا» خواند، دانست.

محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین لغو تحریم بانک سپه و بازپس‌گیری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از اموال بلوکه‌شده ایران را نه نتیجه مذاکرات که به‌دلیل آزادسازی آن‌چه او «جاسوسان آمریکا» خواند، دانست.

محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار نقدی، امروز چهارشنبه ۳۰ دی گفت: «لغو تحریم بانک سپه و بازپس‌گیری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از اموال بلوکه شده ایران پس از ۳۶ سال نشان داد که آمریکا جز زبان زور نمی‌فهمد.»

او با بیان این‌که «هنوز بیش از ۵۰ میلیارد دلار باید برگردانده شود» افزود: «باز پس‌گیری این مبلغ در قبال آزادی جاسوس آمریکایی انجام شده و ربطی به جریان مذاکرات ندارد.»

در روز اعلام اجرای توافق‌نامه هسته‌ای ایران یا همان برجام، چهار زندانی ایرانی - آمریکایی از زندان‌های ایران و هفت ایرانی از زندان‌های آمریکا آزاد شدند. جیسون رضائیان روزنامه‌نگار واشنگتن پست، امیر حکمتی تفنگدار دریایی سابق آمریکا و سعید عابدینی کشیش مسیحی زندانیانی بودند که ایران آزاد کرد. جمهوری اسلامی این زندانیان را به جاسوسی متهم کرده بود.

جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا درباره روند تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا گفته بود که مقام‌های دو طرف ۱۱ یا ۱۲ جلسه محرمانه مذاکره داشتند.

آمریکا گفته است که لغو تحریم بانک سپه و بازپس‌‌دادن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار از اموال بلوکه‌شده ایران را به نشانه حسن‌نیت در مذاکرات هسته‌ای با ایران انجام داده است اما محمدرضا نقدی چنین وانمود می‌کند که ایران با «قدرت و زور» موفق به بازپس‌گیری اموال خود شده است. او گفت: «مستکبرین جز زبان زور نمی‌فهمند. اگر قدرتمند نباشیم مستکبرین و زورگویان همان بلایی را که بر سر ملت‌های دنیا آورده‌اند بر سر ما هم خواهند آورد و ثروت و سرمایه ملت ایران را به تاراج می‌برند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مومن

    اگر این مزخرفات را هم نگویند که دلشان خوش نمی شود. میلیارد ها دلار صرف هزینه های بی مصرف هسته ای کردند تا دنیا را با آن بترسانند حالا باید تکه پاره های آن را به روسیه باز گردانند و اسم آن را هم گذاشته اند پیروزی. وای به حال ما و مردم ما و مملکت ما که در دست این ارازل و اوباش افتاده است.