ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مدیر یک شبکه ماهواره‌ای در ایران بازداشت شد

مدیر شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان تریپل‌ای (AAA) از سوی نهادهای امنیتی ایران بازداشت شد.

مدیر شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان تریپل‌ای (AAA) از سوی نهادهای امنیتی ایران بازداشت شد.

خبرگزاری فارس امروز پنج‌شنبه یکم بهمن گزارش داد که این فرد را سازمان اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت کرده اما بخش خبری ۳۰: ۲۰ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گزارشی اعلام کرد که این شخص را وزارت اطلاعات بازداشت کرده است.

نام مدیر این شبکه فارسی‌زبان اعلام نشده است.

خبرگزاری فارس گزارش داد که این شخص «با هدایت سرویس اطلاعات خارجی انگلستان درصدد فروش دو شبکه تلویزیونی در اختیار خود به بی‌بی‌سی فارسی بوده و همچنین ارتباطات کاری مهمی با شبکه جم تی‌وی داشته است.»

سازمان‌های امنیتی ایران گفته‌اند که مدیر شبکه ماهواره‌ای تریپل‌ای را از طریق «اشراف اطلاعاتی» در سه کشور اروپایی، شناسایی و در ایران بازداشت کرده‌اند. نام این سه کشور اروپایی فاش نشده است.

این نهادهای امنیتی می‌گویند که مدیر این شبکه‌ «اقدامات گسترده‌ای» را در حوزه «مسائل غیر اخلاقی» و با هدف «تخریب پایه‌های دینی و اخلاقی جوانان ایرانی» طراحی و اجرا «می‌کرده است.»

شبکه تریپل‌ای که در قالب دو شبکه AAA Family و AAA Music موسیقی، فیلم و سریال پخش می‌کرد، فعالیتش اکنون متوقف شده است.

ایران هرگونه همکاری با شبکه‌های ماهواره‌ای خارج از کشور از جمله تولید محصول، جذب و سفارش آگهی یا ارتباطات کاری را ممنوع می‌داند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.