ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی: هر کس زیر بار ردصلاحیت‌ها نرود تقلب کرده است

احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این شهر گفت نظر شورای نگهبان قانون است و هر کس به آن تمکین نکرد و ردصلاحیت‌ها را زیر سئوال برد متقلب است.

احمد خاتمی، عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان و امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این شهر گفت نظر شورای نگهبان قانون است و هر کس به آن تمکین نکرد و ردصلاحیت‌ها را زیر سئوال برد متقلب است.

احمد خاتمی با تأکید بر این‌که همه باید از قانون پیروی کنند گفت: «اگر کارگزاری بگوید من زیر بار ردصلاحیت‌های شورای نگهبان نمی‌روم، به زیر مجموعه خودش هم بگوید شما هم زیر بار رد صلاحیت‌ها نروید، نام این تقلب است.»

او گفت این تسلیم شدن در برابر قانون نیست و کسی که خودش تسلیم قانون نیست نباید مجری قانون شود.

وزارت کشور ایران گفته است بیش از ۱۲ هزار نفر در انتخابات دهمین دوره مجلس ثبت‌نام کردند که به‌گفته علی پورعلی مطلق، دبیر ستاد انتخابات، ۵۹۳ نفر انصراف داده‌ و شش هزار و ۷۵۳ نفر رد صلاحیت شده‌اند.

بیشترین اعتراض‌ها نسبت به ردصلاحیت‌های گسترده را اصلاح‌طلبان کرده‌اند. آن‌ها در حال لابی‌گری و گفت‌وگو با مسئولان بلندپایه حکومتی از جمله شورای نگهبان هستند تا ردصلاحیت‌های هیأت‌های نظارت را کاهش دهند.

احمد خاتمی با اشاره به کسانی که پیگیر مسأله ردصلاحیت‌ها هستند گفت: «کسی که بینش امانت نسبت به مسئولیت دارد به قانون احترام می‌گذارد، ‌تسلیم قانون است اما کسانی که مسئولیت‌ها را لقمه چرب می‌دانند می‌گویند برای رسیدن به مسئولیت حتی اگر لازم باشد از قانون هم عبور می‌کنیم.»

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان در هفتم اسفندماه سال جاری خورشیدی برگزار خواهد شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • faryad

    *** حاجی ! تو قانونی ؟!

  • جهان آرشید

    لطفا نترسید و به خطوط چهره ایشان بدقت نگاه کد متوجه خواهید شد که منظور ایشان از قانون همان قانون جنگل است

  • میترا

    معلوم نیست چه دروس نظری و عملی در حوزه ها ارایه می شود که فارغ التحصیلانش چنین منحرف و وقیح هستند. هر چه هست این بی اخلاقی با ازدیاد درجات آنها بیشتر و بیشتر می شود. به گمانم اگر به کارکنان قلعه هم قدری آموزش کلام می دادند عیناً همین روحیات و رفتار را بروز می دادند.

  • حمید

    "اما کسانی که مسئولیت‌ها را لقمه چرب می‌دانند" و این کسان یعنی خود و خویشان و کسان خود  و دیگر کسان نظام  ولایتی لقمه چرب رسان!!

  • farhad

    از  چهره ***این مرتیکه ****بسیار  خرسند  هستم.شما یک  درخت تنومند را برای  اینده خودت نگهدار  تا از شما  پذیرایی جانانه شود.   ای ***نگران.  همان نوکر اشغالت  جنتی را میگویم. پیش از تو گفته  بود. ما  باید خودمانی ها داشته باشیم. نه دیگران. خمینی ***هم گفته بود در نخست انقلاب. اگر هیچ کسی رای ندهد. رای من بس است.ایرانی  فریاد  بکش  نگذار زبان ملی ما را فراموش شود. مرگ بر ***و ****نابود گردد اسلام قران کثیف. جاوید باد خاک ایران  زمین