ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نیویورک برای ششمین سال پیاپی رکورد گردشگری را شکست

تعداد گردشگران خارجی نیویورک در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و در مجموع تعدادکل گردشگران نیز از سال ۲۰۰۹ با افزایش ۲۳ درصدی روبه رو بوده است.

تعداد گردشگران از شهر نیویورک در سال ۲۰۱۵ برای ششمین سال پی در پی رکورد صنعت توریسم در جهان را ارتقا بخشید. طبق اظهارنظر مقامات رسمی شهر نیویورک بیش از ۶۰ میلیون نفر در سال ۲۰۱۵ از این شهر بازدید کردند.

تعداد گردشگران خارجی نیویورک در سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و در مجموع تعداد کل گردشگران نیز از سال ۲۰۰۹ با افزایش ۲۳ درصدی روبه رو بوده است.

همچنین بیش از ۱۰۰هزار اتاق در هتل‌های مختلف در نیویورک در سال گذشته رزرو شده است، که این آمار رکورد قابل توجهی شمرده می‌شود.

سال گذشته در گزارشی شهرداری نیویورک اعلام کرد این شهر در هر ثانیه ۱۹۳۴ دلار از گردشگران کسب درآمد می‌کند.

علی رغم افزایش تهدید امنیتی و نگرانی از احتمال حملات تروریستی، همچنان گردشگری در نیویورک از رونق فراوانی برخوردار است.

پس از حملات ماه نوامبر در پاریس که ۱۳۰ کشته و همچنین حمله ماه دسامبر در سن برناردینوی کالیفرنیا که ۱۴ کشته برجا گذاشت، پلیس ضد تروریسم نیویورک به دستگاه عریض و طویلی بدل شد و به مردم نسبت به مقابله با حملات تروریستی اطمینان داد. به نحوی که در شب سال نوی میلادی بیش از یک میلیون نفر تنها در میدان «تایم» منهتن نیویورک گردهم آمدند.

تنها در سال ۲۰۱۴ صنعت گردشگری نیویورک ۶۱.۳ میلیون دلار درآمد داشت و ۳۵۹ هزار شغل ایجاد کرد.

همچنین حدود یک پنجم، چیزی بیش از ۱۲ میلیون نفر از گردشگران خارجی در نیویورک از کشورهای بریتانیا، کانادا، برزیل و چین به این شهر سفر کرده‌اند.

در سال‌های اخیر نیویورک به عنوان محبوب‌ترین ایالت آمریکا برای گردشگران خارجی شناخته می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • آذر

    اين ارقام كمي با هم جور در نمايند. اگر در سال ٢٠١٥ شصت ميليون نفر از نيويورك بازديد كرده اند درآمد نيويورك از گردشگري بايد بسيار بيشتر از شصت و يك ميليون دلار باشد. چون اگر اين رقم آخر درست باشد يعني هر گردشگر بطور متوسط يك دلار خرج كرده است. فراموش نكنيم كه جاي ديگر آمده شهر از هر گردشگر در ثانيه مبلغي نزديك به دو هزار دلار درآمد دارد.