ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استوری‌میکر: روایت‌گر دیده‌های شما

StoryMaker اپلیکیشنی براى گوشى‌هاى تلفن‌همراه و تبلت‌های اندروید که به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا وقایع اطراف خود را به صورت گزارش صوتى و تصویرى دربیاورند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژى و دسترسى هر چه بیشتر به اینترنت، روزانه بر تعداد افرادى که از وقایع اطراف خود انواع گزارش‌های مکتوب و تصویری تهیه می‌کنند، افزوده می‌شود. هم‌زمان ابزارهای متفاوتی برای راحتی کاربران و کمک به پویایی هرچه بیشتر دنیاى اطلاعات در دسترس همگان قرار می‌گیرد.

از جمله این ابزارها StoryMaker است، اپلیکیشنی براى گوشى‌هاى تلفن‌همراه و تبلت‌های اندروید که به علاقه‌مندان کمک می‌کند تا داستان‌ها، مشاهده‌ها، وقایع اطراف خود و هرآنچه دلخواهشان است را به صورت گزارش صوتى و تصویرى دربیاورند. این اپلیکیشن رایگان ابزاری کاربردی برای همگان در هر سطحی است، چه کسانی‌که به طور حرفه‌اى به هنر عکاسى و فیلم‌بردارى تسلط دارند و چه کسانی‌ که که تا به‌حال دستشان هم به دوربین نخورده است.

این اپلیکیشن دارای دو بخش است: بخش آموزشى و بخش عملى.

در بخش آموزشى کاربر نحوه فیلم‌بردارى، انتخاب موضوع و تهیه گزارش را فرا می‌گیرد و در بخش عملى، کاربر مرحله به مرحله راهنمایى می‌شود تا بهترین بازدهى را که مطابق با اصول پایه عکاسى و فیلم‌بردارى است، داشته باشد.

بعد از اینکه کاربر عکس یا فیلم خود را تهیه کرد، می‌تواند آنها را به راحتى ویرایش کند. برای مثال می‌تواند روى عکس و یا فیلم صحبت کند و مدت زمان آن را کوتاه کند. در نهایت تنها با یک کلیک، اپلیکیشن اجزای یک پروژه را به هم می‌چسباند و آماده استفاده و پخش می‌کند.

پشتیبانی کردن از زبان فارسى از مزیت‌هاى دیگر این اپلیکیشن است. هر دو قسمت آموزشى و عملى آن به زبان فارسى قابل اجرا است.

این اپلیکیشن همچنین از پروتکل‌های مربوط به ناشناس ماندن در اینترنت نیز در صورت نیاز و درخواست کاربر پشتیبانی می‌کند.

با کلیک روی آیکون روبرو، اپلیکیشن «استوری میکر» را از «گوگل پلی» دانلود کنید:

برای دریافت اطلاعات بیشتر از فیسبوک استوری میکر فارسی بازدید کنید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.