ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حامد بهداد: تلویزیون ایران یک رسانه ورشکسته است

پس از آن‌که صدا و سیمای جمهوری اسلامی مانع ورود بازیگران فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به استودیوی تلویزیون شد، حامد بهداد، بازیگر سینمای ایران در دومین روز جشنواره فیلم فجر به‌شدت از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد.

پس از آن‌که صدا و سیمای جمهوری اسلامی مانع ورود بازیگران فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» به استودیوی تلویزیون شد، حامد بهداد، بازیگر سینمای ایران در دومین روز جشنواره فیلم فجر به‌شدت از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد.

حامد بهداد در نشست پرسش و پاسخ فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد»

روز سه‌شنبه ۱۳ بهمن در نشست پرسش و پاسخ فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد»، در حالی‌که تینا پاکروان، کارگردان فیلم به پرسشی درباره جلوگیری از حضور بازیگران این فیلم در تلویزیون توضیح می‌داد، حامد بهداد، بازیگر این فیلم با عصبانیت به میان سخن او پرید و گفت: «تلویزیون ما یک رسانه ورشکسته است و هیچ‌کس آن را نمی‌بیند.»

او افزود: «مهم نیست که مرا به تلویزیون راه ندهند اما باید به این نکته توجه کنید که چرا سریال‌های ترکی این همه در میان مردم ما تماشاگر دارند.»

شامگاه ۱۲ بهمن‌ماه قرار بود عوامل فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» در برنامه تلویزیونی نقد سینمای ایران حضور داشته باشند اما در آخرین لحظه دست‌اندرکاران این فیلم را به استودیو راه ندادند.

بهداد با بیان این‌که چرا نباید هنرمندان در تلویزیون حضور داشته باشند و با مردم کشورشان ارتباط برقرار کنند، افزود: «فیلم‌های سینمایی ما تمام معضلات و دغدغه‌های مردم را به خوبی نشان می‌دهند اما همین فیلم‌ها هیچ جایی در تلویزیون ندارند.»

صدا و سیمای جمهوری اسلامی همواره از تبلیغ فیلم‌هایی که با سیاست‌های آن جور نیست سر باز می‌زند و یا چهره بازیگرانی که با آن‌ها مخالف است از تلویزیون پخش نمی‌کند. این موضوع سال‌هاست که مورد انتقاد سینماگران است اما صدا و سیما همچنان به سیاست‌های خود ادامه می‌دهد.

حامد بهداد از افزایش برنامه‌های سطحی تلویزیون نیز انتقاد کرد و گفت: «مشکل من این است که چرا جریان خرد، اندیشه و فرم در تلویزیون ما رعایت نمی‌شود؟! این بی‌توجهی‌ها سطح سلیقه مردم را پایین می‌آورد.»

او گفت رفتار شب گذشته تلویزیون طوری بود که دست اندرکاران فیلم «نیمه شب اتفاق افتاد» یک لحظه تصمیم گرفتند که به برنامه صدا و سیما نروند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.