ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واکنش پرس‌ تی.وی به انتشار فایل صوتی از آزار جنسی مجری این شبکه

پس از انتشار فایل صوتی گفت‌وگوی مجری شبکه پرس‌تی‌وی با یکی از مدیران که در آن از مجری زن تقاضای سکس تلفنی می‌کرد، این شبکه توضیحاتی ارایه کرده است.

به دنبال انتشار فایل صوتی گفت‌وگوی شینا شیرانی مجری شبکه پرس‌تی‌وی با حمیدرضا عمادی از مدیران این شبکه که در آن دبیر خبر این شبکه از شینا شراین تقاضای سکس تلفنی می‌کرد، روابط عمومی این شبکه توضیحاتی ارایه کرده است.

روابط عمومی پرس تی‌.وی به خیرگزاری ایرنا اعلام کرده است: «علی رغم اینکه اصولا فایل صوتی از لحاظ قانونی و قضایی وجاهت نداشته و شکایتی نیز تاکنون ارائه نشده است اما به دلیل اهمیت موضوع، مسوولان ذیربط در حال رسیدگی به آن و تشخیص صحت و سقم این ادعا بوده و تا مشخص شدن نتایج کامل تحقیقات، این دو تن تعلیق شده اند.»
روابط عمومی این شبکه، انتشار این فایل صوتی را به دلیل آنچه که «مباشرت افراد مخالف نظام و بهره برداری سیاسی و بدون طرح شکایت به مراجع متعدد قانونی در داخل کشور» خوانده، مشکوک دانسته است.

شینا شیرانی مجری برنامه‌های ورزشی این شبکه علاوه بر فایل صوتی گفت‌وگوی تلفنی با حمیدرضا عمادی، یک مصاحبه تصویری هم با روزآنلاین انجام داده و درباره آزارهای جنسی این مدیر ارشد و سایر مدیران این شبکه توضیحاتی داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پیام

    اگر شینا خانم میرفت و واز مدیرش شکایت میکرد حتما دستگیر میشد وبه زندان جمهوری اسلامی سپرده میشدودرزندان به اوتجاوز میشد چون این حکومت جانی آدم کش ومتجاوز که قبلا هم سابقه تجاوزبه زندانیان زن ودختر وسپس اعدامشان را درکارنامه خوددارند همین کاررا میکردند وبه زنها بعنوان کنیزنگاه میکنند و تازه مدیران پول درمیاورند که ازهمین کارها بکنند وگرنه اینهمه پول را میخواهند که چه بکنند درسال 1360 آخوند معادیخواه هم همین کاررا کرد وبا گوینده زن کانال دو که برای ناشنوایان اخبار میگفت طرح دوستی ریخت که ماجرا لو میرود ووزیر ارشاد (همراه با خنده ) نظام یعنی آقای معادیخواه مجبور به کناره گیری میشود وهمین شخص درسال 59 آمده بود درتلویزیون سوره قارعه را تفسیر میکرد و خیلی هم احساسی تفسیر میکرد به این صورت ... وتوچه دانی که قارعه چیست قارعه یک محل آتش است که کفار ومتجاوزین وپاسدارها ودیگر عوامل به آنجا خواهند رفت انشاالله