ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پیوند دو عاشق پس از ۷۰ سال

یک سرباز آمریکایی ۹۳ ساله که در جنگ جهانی دوم شرکت داشت، پس از هفتاد سال جدایی از معشوق ۸۸ ساله انگلیسی خود به او پیوست.

نوروُود توماس، سرباز آمریکایی ۹۳ ساله که در جنگ جهانی دوم شرکت داشت، پس از هفتاد سال جدایی از معشوق ۸۸ ساله انگلیسی خود، جویس دورانت موریس، روز چهارشنبه دهم فوریه در استرالیا، محل زندگی جویس به او پیوست.

source: daily mail

آنها هفتاد سال پیش در جنگ جهانی دوم در لندن یکدیگر را ملاقات کرده، به هم دل بسته و چند ماه با هم در رابطه عاشقانه بودند. در آن دوران جویس ۱۷ سال و نوروود ۲۱ سال داشت. ناگهان نوروود از سوی ارتش به نورماندی(D-Day) فرستاده شد. وقت چنان تنگ بود که نوروود هرگز نتوانست از جویس حضوری خداحافظی کند اما پس از آن مدتی با هم نامه نگاری داشتند.

پس از پایان جنگ، نوروود به آمریکا بازگشت و از جویس خواست که از انگلیس به آمریکا مهاجرت کند تا بتوانند با هم ازدواج کنند. جویس نامه نوروود را درست نفهمید و فکر کرد که نوروود می‌خواهد با زنی دیگر در آمریکا ازدواج کند. پس از آن جویس دیگر برای او نامه ننوشت و رابطه اش را با او قطع کرد. هر دو درنهایت با دو فرد دیگر ازدواج کردند.

سال گذشته، جویس به کمک یکی از پسرهایش از طریق اینترنت سعی کرد که عشق گمشده‌اش را پیدا کند. او ناگهان نام نوروود را در یک روزنامه محلی که مقاله‌ای درباره (D-Day) منتشر کرده بود، دید. جویس از این طریق توانست یار قدیمی خود را بیابد. همسر نوروود تازه درگذشته بود و جویس هم پس از سی سال زندگی از همسرش جدا شده بود. این دو عاشق از طریق اسکایپ عشق کهنه خود را جان دوباره بخشیدند.

پس از اینکه قصه آنها به رسانه‌ها راه یافت، صدها نفر با اهدای پول به نوروود کمک مالی کردند تا بتواند از ویرجینیای آمریکا (Virginia Beach) به استرالیا سفر کند. درنهایت دهم فوریه اولین دیدار آنها تحقق یافت. در ویدئویی که دیدار آنها را ثبت کرده است، دو عاشق خندان یکدیگر را در آغوش می‌کشند. نوروود این وصال را شگفت‌انگیزترین اتفاق زندگی‌اش می‌داند.

دوعاشق تصمیم گرفتند روز ولنتاین را درکنار یکدیگر سپری کنند.

ویدیوی اولین ملاقات نوروود توماس و جویس دورانت موریس:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • شیرزاد

    عشقشان مقدس و جاویدان ولی اگر فناوری اطلاعات نبود (اینترنت ) و همینطور اسکایپ و همینطور کسانی که همت کردند ...ونهایتا کمک مالی کردن احتمال ناکامی ونابه فرجامی هم بالا بود.

  • زهرا

    خیلی خیلی زیبا بود..... عشق همیشه و تو هر سنی زیبا و باشکوه

  • ahmad

    با تشکر از دوستان رادیو زمانه در بین اینهمه خبرهای جانکاه ودنیای پر اشوب واسترس این وصلت فرخنده یک نورامی د است  .   انانکه دل به زلف نگاری نبسته اند     پرسید چه کرده اند به عمر دراز خویش