ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نوای بتهوون و شومان در حمام وکیل شیراز طنین انداخت

کنسرت گروه سازهای زهی لایپزیک در مجموعه تاریخی-فرهنگی حمام وکیل شیراز برگزار شد. این گروه به خاطر اجرای موسیقی کلاسیک در بیش از ۶۰ کشور جهان شهرت دارد.

کنسرت گروه سازهای زهی لایپزیک آلمان شامگاه یکشنبه ۲۵ بهمن در مجموعه تاریخی-فرهنگی حمام وکیل شیراز برگزار شد.

مؤسسه فرهنگی هنری شهرآفتاب با همکاری بخش فرهنگی سفارت آلمان در ایران و مؤسسه فرهنگی گوته و با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی فارس و اداره کل میراث فرهنگی فارس این کنسرت را برگزار کردند.

این نخستین بار است که کنسرت گروه سازهای زهی لایپزیک در شیراز برنامه اجرا می‌کند.

حافظ ناظری به عنوان مهمان ویژه در این برنامه حضور داشت و گروه سازهای زهی لایپزیک قطعاتی از هایدن، مندلسون، بتهوون و شومان را اجرا کردند.

در اجرای شیراز، کونراد موک، ویلون اول را نواخت و  تیلمان بونینگ نوازندگی ویلون دوم، ایوو باور نوازندگی ویولا و ماتیاس موس دورف نوازندگی ویلونسل را به عهده داشتند.

گروه سازهای زهی لایپزیک به خاطر اجرای موسیقی کلاسیک در بیش از ۶۰ کشور جهان شهرت دارد.

این گروه در سال ۱۹۹۶ برای دوستی بین ملت‌های اروپا مجموعه کنسرت‌های بتهوون با سازهای زهی را برگزار کرد که در آن زمان پربازتاب بود.

در همین زمینه:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حقیقتگو

    بله یالله خارجی ها بدانید که ایران استبداد و فقر و فحشا و ارتجاع زده آخوندی برای شماها عزیز دوردانه ها امن است و حتی در داخل حمام در شیراز شهری که فرزند آخوند مطهری با پاره اجر استقبال شد برای تشویق کردن شماها خارجی ها به چمدان بستن و راهی شدن موزیک کلاسیک آلمانی می نوازند. حالا باید از استبدادگران آخوندی پرسید چگونه دعوت نامه برای گروه موسیقی کلاسیک المانی فرستادید؟ آیا فروشندگان آلمانی همیشه آخوند دوست پورشه و بنز و بی-ام- و های لوکس گروه موسیقی آلمانی را با اتومبیل هایشان به حمام شیراز آوردند. این مورد هرگز نمی تواند برای ایرانی های فقر و ستم زده آخوندی در ایران نباید افتخار باشد بلکه این افشا شدن ماهیت کثیف و بی وجدان امریالیست های منافع پرست آخوند دوست وتوهین به مردم ایران.