ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

داعش: دو جاسوس ارتش مصر را اعدام کردیم

شاخه گروه «دولت اسلامی» (داعش) در مصر تصاویری از اعدام دو مرد را منتشر کرده و گفته است این دو نفر به جرم «جاسوسی» برای ارتش مصر اعدام شدند.

شاخه گروه «دولت اسلامی» (داعش) در مصر تصاویری از اعدام دو مرد را منتشر کرده و گفته است این دو نفر به جرم «جاسوسی» برای ارتش مصر اعدام شدند.

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، داعش شامگاه پنج‌شنبه ۱۸ فوریه / ۲۹ بهمن، عکس‌هایی را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است که گردن زدن دو مرد را در لباس غیرنظامی نشان می‌دهند.

بنا بر توضیحی که داعش درباره این عکس‌ها نوشته است مرد نخست به‌عنوان «جاسوس اداره اطلاعات ارتش» و مرد دوم «جاسوس ارتش» معرفی شده‌اند.

وب‌سایت آمریکایی «SITE intelegence group» که یک سازمان غیردولتی در مبارزه با تروریسم است و در زمینه فعالیت‌های سایبری گروه‌های تروریستی فعالیت می‌کند، صحت این تصاویر را تأیید کرده است.

از زمان سقوط دولت محمد مرسی، رئیس‌جمهور اسلامگرای مصر در سال ۲۰۱۳، نیروهای ارتش و پلیس این کشور به‌طور منظم هدف حملات جهادگران اسلامی به‌ویژه در شمال صحرای سینا، محل استقرار شاخه مصری داعش، قرار گرفته‌اند‌ و به‌گفته منابع دولتی مصر در این مدت صدها تن از مأموران پلیس و سربازان ارتش کشته شده‌اند.

اسلامگرایان وابسته به داعش پیش از این نیز ویدئوهای بسیاری را که در آن‌ها اعدام با گلوله و سر بریدن «جاسوس‌ها»ی متهم به همکاری با ارتش مصر یا اسرائیل نشان داده می‌شدند، منتشر کرده بودند.

شاخه مصری داعش مسئولیت انفجار هواپیمای روسی در ۳۱ اکتبر سال گذشته میلادی را بر عهده گرفت. در جریان این رویداد ۲۲۴ سرنشین این هواپیمای مسافربری کشته شدند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.