ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حداد عادل: صدای پای مجلس ششم را می‌شنویم

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در شیراز گفت در تبلیغات بعضی کاندیداها به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی، شعار رفع حصر کسانی را می‌شنویم که با بیانیه پراکنی کشور را تا ناکجا پیش بردند.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در شیراز گفت در تبلیغات بعضی کاندیداها به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی، شعار رفع حصر را می‌شنویم و این یعنی صدای پای مجلس ششم.

غلامعلی حداد عادل، شامگاه شنبه اول اسفند در شیراز سخنرانی کرد و نگرانی از تشکیل یک مجلس ششم دیگر را دلیل تکاپوی اصولگرایان برای حضور در مجلس دهم دانست.

او خامنه‌ای را پرچمدار اصولگرایی خواند و با تمجید از نحوه هدایت کشتی انقلاب توسط رهبر جمهوری اسلامی‌، عنوان کرد: «ما نیاز به مجلسی داریم که با قدرت اقتصاد کشور را متکی به درون سازد تا در صورت بدعهدی دشمن ضربه نخوریم.»

حداد گفت اینک صدای پای مجلس ششم از تبلیغات فعلی کاندیداها شنیده می‌شود که به جای پرداختن به مشکلات اقتصادی، رفع حصر "سران فتنه" را طلب می‌کنند. او ادعا کرد که افراد تحت حصر در خانه‌های خود تحت نظر بهترین پزشکان قرار دارند.

حداد عادل در ادامه عنوان کرد گروهی با شعار آرامش و اعتدال به دنبال بیرون آوردن افرادی از حصر هستند که "مخلان بزرگ امنیت و آرامش کشور" محسوب می‌شوند: «أقایان به درخواست رهبری برای طرح اعتراض قانونی بی‌اعتنایی کردند و با بیانیه پراکنی کشور را تا ناکجا پیش بردند.

سخنان حداد عادل در مسجد رسول اعظم شیراز بیان شده‌اند. دو روز پیش از این قرار بود دانشگاه شیراز میزبان علی شکوری‌راد و فائزه هاشمی از حزب اتحاد ملت و کارگزاران برای سخنرانی‌ در حمایت از مواضع اصلاح‌طلبان باشد اما اجازه برگزاری برنامه به این دو داده نشد.

رونمایی از برنامه‌های اقتصادی اصولگرایان

کنایه‌های سیاسی حداد به اصلاح‌طلبان، با ارزیابی نامزدهای اصولگرا از برنامه‌ها و کارنامه اقتصادی آنها تکمیل شده است. روز شنبه اول اسفند، در مراسم رونمایی از برنامه‌های اقتصادی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در خبرگزاری تسنیم، از جمله به نقد نقدینگی، نظام بانکی، کسادی تولید، بحث اشتغال و دعوت سرمایه‌گذاران خارجی به ایران پرداخته شد.

در این نشست، از قراردادهای نفتی و توافق با کمپانی‌های پژو و ایرباس انتقاد شد. محمد سلیمانی، وزیر سابق ارتباطات و نامزد مجلس دهم از جمله گفت دور میز دولت کسانی نشسته‌اند که برای اداره سرمایه‌های کلان خودشان هم وقت کم می‌آورند.

حداد عادل گفته است که ائتلاف اصولگرایان ۱۰ اقتصاددان دارد. سایت «جوان»، از مجموعه رسانه‌‌ای اصولگرایان پیش‌تر نوشته که در لیست اصلاح‌طلبان حتی یک اقتصاددان هم معرفی نشده است: «این در حالی است که اصلاح‌طلبان فارغ از شعارهای پوپولیستی اقتصادی، به دنبال ایجاد رفاه و اشتغال و عبور از رکود و تورم و گشایش در معیشت مردم نیستند.»

اما اصولگرایان در درون خود چندان متحد و هماهنگ نیستند. پایگاه خبری عصر ایران، شنبه اول اسفند نوشت علیرضا زاکانی، رئیس کمیته فرهنگی ائتلاف اصولگرایان، بدون هماهنگی با سایرین، فهرستی با سرلیستی حداد عادل منتشر کرده است. به گزارش عصر ایران، این اقدام "خودسرانه" زاکانی، موجب ناراحتی اعضای ائتلاف و به ویژه موحدی کرمانی، ریش سفید این ائتلاف شده است.

فهرست "ائتلاف اصول‌گرایان" بیشتر تندروها و حامیان محمود احمدی‌نژاد را در خود جای داده است. از ۳۰ نفر معرفی شده در فهرست در تهران ۱۲ نفر به جبهه پایداری و حامیان احمدی‌نژاد تعلق دارند و ۸ نفر دیگر از نزدیکان حداد عادل هستند.

شماری از نامزدهای جمعیت موتلفه از جمله اسدالله بادمچیان که از اصول‌گرایان سنتی به‌شمار می‌روند، پیش‌تر به سود فهرست تحت رهبری حداد عادل انصراف داده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    رفسنجانی و روحانی و.....سالهاست در مجلس خفتگان بوده اند و همواره از دیکتاتوری ولایت فقیه دفاع کرده اند..... اخوند علیه حکومت اخوندی اقدامی نمیکند..... عقب نشینی وتسلیم گروهی از حکومت بنام اصلاح طلب و نقش بازی کردن بعنوان مخالف٬ دیکتاتوری ولایی و پاسداران را بعقب نشینی و تسلیم نمیکشاند...مردم را گول نزنید..... راه حل٬ حذف ولایت فقیه و شورای نگهبان از قانون اساسی و برگزاری انتخابات ازاد واقعی با شرکت همه مردم ایران است

  • hamit

    مرده شور ریختتو ببرن شداد ظالم خاک تو سرت انشالا به کوری چشم تو و امثال تو مجلس ششمی دیگر در راه است.

  • Farid

    زاکانی انتشار لیست انتخاباتی از سوی "مافیای ثروت و قُدرت" را به آگاهی می رساند و رقیبان وی نیز از انتشار لیستی مُشابه از سوی مُحمدرضا رحیمی، مُعاون اول آقای احمدی نژاد، گُماشته ولی فقیه بر منصب ریاست جمهوری، که به اتهام فساد مالی در زندان بسر می برد، خبر می دهند. وی مُتهم شده بود که دستکم به 170 نماینده کنونی مجلس رشوه داده است. به همین گونه، منابع باند ولی فقیه می گویند یکی از مُرتبطان پرونده کرسنت که به دریافت رشوه برای مسکوت گذاشتن رسیدگی به آن در مجلس مُتهم است، نامزد نمایندگی مجلس گردیده و باند رقیب قصد نشاندن وی بر ریاست کُمیسیون انرژی (نفت و گاز) مجلس را دارد!. جناح میانه حُکومت نیز به طور مُتقابل تلاش رقیب برای به کُرسی رساندن برادر یکی از محکومان پرونده پرداخت رشوه به نمایندگان مجلس را فاش کرده است. حمله و پرده دری باندهای حُکومتی علیه یکدیگر، آنچه که در نمایش انتخابات دو مجلس به گونه واقعی بر سر آن رقابت می شود را به تماشا گذاشته شده است.

  • Farid

    باز انتخابات شد تا با وعده های توخالی ودادن امیدواری الکی به مردم ٬ صندوقها را با نام مهر ه ای خودی پر کنند و حکومت اخوندی را ادامه دهند.... سالهاست این جریان تکرار شده و سبز و بنفش امدند و همچنان بگیر و ببند و اختناق و رد کردن صلاحیت و سانسور و دزدی و بی برنامگی ادامه دارد و تغییری نخواهد کرد و مجلس بره وار سکوت میکند و تابع اوامر و دولت نخودی و تدارکات چی و گوش بفرمان خواهند بود

  • ماني از المان

    از اين فرد ( حداد عادل ) بي نمكتر و سبكتر در ايران كه هيچ در تمامي كره زمين پيدا نمي كني، تنها سرمايه سياسيش اِينه كه پدر عروس رهبره، اين حمال دكتر نصر رئيس دفتر فرح پهلوي

  • میترا

    باز هم دروغ! مگر چند فکر از فعالان واقعی طیف اصلاح طلب تایید صلاحیت شده اند که جری موشه جیغ می زند "یه صدای پا میاد"! این ترفند ایشان برای ان است که مردم فکر کنند انتخابات محدود به یک جناح نشده و هنوز امکانش هست حد اقل دو گروه متعهد به ساختار نظام در آن رقابت کنند. نوعی دروغ برای آزادتر نشان دادن این نمایش دروغین مردمسالاری.