ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

لغو یک مناظره انتخاباتی در تلویزیون جمهوری اسلامی ایران

مسئولان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران یک برنامه انتخاباتی تلویزیونی را بدون اعلام قبلی لغو کردند. وزارت کشور هم از تخلف انتخاباتی رسانه‌های دولتی خبر داد.

رسانه‌های داخلی ایران از لغو مناظره تلویزیونی مدیران مسئول روزنامه‌های کیهان و شرق در شبکه یک تلویزیون جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.

شامگاه دوشنبه سوم اسفند اعلام شد که مناظره تلویزیونی میان حسین شریعتمداری، مدیرمسئول و نماینده رهبر جمهوری اسلامی در روزنامه کیهان و مهدی رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق پخش نخواهد شد.

شبکه یک تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران پیش از این اعلام کرده بود که در برنامه تلویزیونی نگاه یک مدیران مسئول روزنامه‌های شرق و کیهان در باره انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بحث خواهند کرد.

مسئولان این برنامه توضیحی در باره دلایل لغو این برنامه و عدم پخش برنامه نگاه یک ارائه نکردند.

وابط‌عمومی وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که پرونده تخلفات انتخاباتی سه روزنامه و هشت خبرگزاری را به مراجع قضائی ارجاع می‌دهد.

براساس گزارش کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات وزارت کشور رسانه‌های دولتی و متعلق به اموال دولتی در پنج روز نخست تبلیغات ۸۳ مورد تخلف انتخاباتی مرتکب شده‌اند.

وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران بدون این‌که نام این رسانه‌ها را افشاء کند، اعلام کرد که این رسانه‌ها از ماده ۵۹ قانون انتخابات تخطی کرده‌اند.

پیش از این وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی اعلام کرده بود که روزنامه‌های اطلاعات، ایران، خراسان، کیهان، همشهری، اصفهان زیبا، تهران تایمز، حمایت، جام جم، شهرآرا، شهروند، صنعت، فرهیختگان، قدس و هگمتانه حق تبلیغ به نفع نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

علاوه براین خبرگزاری‌های آنا، ایسنا، ایرنا، ایسکا، ایکنا، ایمنا، برنا، پانا، تسنیم، حوزه، خانه ملت، دانشجو، شبستان، فارس، مهر و میزان هم از تبلیغ به نفع یا علیه هر یک از نامزد‌ها منع شده بودند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نادون

    دوستان، تحلیل گران گفتند برید رای بدید، ورزشکاران گفتند برید رای بدید، هنرمندان گفتند برید رای بدید، خانواده زندانیان گفتند برید رای بدید، فقط مونده خود خدا از اون بالا بیاد پایین و به شما بگه برید رای بدید، سخنی از سعدی گذاشته و قضاوت را بر عهده عقل و فطرت پاکتان می گذارم. ای برادر! حرم در پیش است و حرامی در پس، اگر رفتی بردی و گر خفتی مردی.