ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سن اعتیاد در ایران به ۱۲ سالگی رسیده است

حسین لامی‌زاده، رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان می‌گوید سن اعتیاد در ایران به ۱۲ سالگی رسیده است.

حسین لامی‌زاده، رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان می‌گوید سن اعتیاد در ایران به ۱۲ سالگی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، لامی‌زاده شامگاه سه‌شنبه چهارم اسفند گفت که کنترل شمار معتادان نیز دچار مشکل شده و به جای ثابت ماندن، افزایش یافته است.

او از حوزه‌های علیمه و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا با «آموزه‌های دینی» مانع افزایش شمار معتادان شوند.

ستاد مبارزه با مواد مخدر سال گذشته گفته بود که حداقل سن اعتیاد در ایران ۱۵ سال است.

آمارهای رسمی نشان می‌دهد دست‌کم یک درصد از جمعیت ۱۳ میلیونی دانش‌آموزان ایران معتاد هستند. این یک درصد صرفاً شامل دانش‌آموزان معتاد می‌شود و شمار دانش‌آموزانی را که به‌صورت تفریحی مواد مخدر مصرف می‌کنند، در بر نمی‌گیرد.

شمار کل معتادان در ایران، به‌طور رسمی یک میلیون و ۳۲۵هزار نفر بر آورد می‌شود. کار‌شناسان مستقل اما شمار واقعی معتادان در کشور را چهار میلیون نفر برآورد می‌کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • رمزعبور از تهران

    بابا بالاسری تو که آه زدی ینی *** بر تمامی مکثفات. پدر جون منم آخه این چه نطزس دادی. نگه هر حرف راستی زدنیه. امام زمون خودش یهو بدست سربازان گهنامش ریشه تو میکنه و میخوره و آروغ میزنه. تو چی فکر کردی. هر کی با این کثافتا درافته ور می افته. اما انگاری این دفعه قراره تا دسته بره بریش آقایون. این تو بمیری اون تو بمیرا نیست. اینا این بچه هخای ده دوازده ساله که معتادند تا دو سه سال دیگه رتبه شو میدن بدست بچه های هفت ساله. این اصلا و ابدا کار امام زمونه. عجش علی *** و زرتک است. و بنده از راه دور ریش آقا را واکس می زنم با جوهر گندم.

  • کوروش آقابابا از کرج شهر

    اینان فرزندان امام زمان هستند. هی گفتیم عجل علی ظهورک حالا بفرما ظهور کرد اینم نتیجه اش! حالا امام زمون خودش به اینا مواد میرسونه! واقعا عجب ملت خردمندی هستیم ما!!! خوبیش به اینه که امام زمون خودش هم وارد میکنه از هر طرف و هر موضع هم مفروش میکنه حتا به زور مالیاتشو میگیره و هم توضیحش میکنه و هم سرویس بعد از فروش میده از گهواره تا گور. نگاه کنید از اول که خب مسيولیت آبستن کردن رو به عهده داره چون ذوجتک النفسی... و بقیه ماجرا دست اونه. بعد دوباره اذون تو گوش راست و اقامه تو گوش چپ بعد سه ماه عزاداری محروم صفر بعد یک ماه عزاداری رمضون. بعد چهارده تا شهادت در چهارده روز سال بعد شب هف اربعین بعد چندین یوم الله بعد شنیدن اذون هر صبح و شام بعد پنج مرتبه پدر روز نماز و دولا شدن در برابر اخدیت بعد در تمام این مدت مصرف مواد امام زمانی و بعد هم تلقین و کفن با دعای جوشن کبیر و زیات عاشورا و بقیه ماجرا. ما در کنف حمایت آقا امام زمان هستیم. مرگ بر ضد تشیع امام٬ مرگ بر ضد ولایت فقیه زنده باد رزمندگان اسلام از خراسان و تا شام.