ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نزدیک به ۵۵ میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن هستند

محمدحسین مقیمی، رئیس ستاد انتخابات کشور تعداد واجدان شرایط برای رأی دادن در دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان را اعلام کرد و گفت از امروز هرگونه تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

محمدحسین مقیمی، رئیس ستاد انتخابات کشور تعداد واجدان شرایط برای رأی دادن در دهمین دوره انتخابات مجلس و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان را اعلام کرد و گفت از امروز هرگونه تبلیغات انتخاباتی ممنوع است.

محمدحسین مقیمی، رئیس ستاد انتخابات کشور

محمدحسین مقیمی روز پنج‌شنبه ۶ اسفندماه گفت ۵۴ میلیون و ٩١۵ هزار و ٢٧ نفر واجد شرایط رأی دادن در انتخابات روز جمعه هستند.

به‌گفته رئیس ستاد انتخابات کشور ساعت ٨ صبح فردا جمعه ٧ اسفندماه رأی‌گیری در تمام شعبه‌های کشور آغاز می‌شود و اگر انتخابات به دور دوم کشیده شود باید حداکثر ظرف یک ماه انتخابات دوره دوم برگزار شود.

او همچنین شایعه تعطیل بودن روز شنبه را رد کرد و گفت مدارس روز شنبه، فردای انتخابات، تعطیل نیستند.

رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام حزب اعتماد ملی و از افراد نزدیک به اصلاح‌طلبان روز سه‌شنبه ۴ اسفندماه گفته بود اصولگرایان تندرو برای خارج شدن مردم تهران در روز انتخابات قصد دارند روز شنبه را به تعطیلی بکشند.

رئیس ستاد انتخابات کشور در مورد قطع شدن سامانه ارسال پیامک رسانه‌ها به‌جز خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) از صبح امروز (پنج‌شنبه ۶ اسفندماه) گفت: «هر کدام از رسانه‌های دولتی و غیردولتی اگر در این مدت خلاف قانون عمل کرده باشند در کمیته مربوطه بررسی و برای برخورد به قوه قضائیه معرفی می‌شوند.»

محمدحسین مقیمی همچنین اعلام کرد در انتخابات مجلس ١٢ هزار و ٧۶ نفر ثبت‌نام کردند که شش هزار و ٣٣٣ نفر تأیید صلاحیت شدند و با توجه به انصراف برخی افراد هم‌اکنون ۴ هزار و ٨۴۴ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور روز چهارشنبه گفت وزارت کشور تلاش می‌کند که تا ظهر روز شنبه نتایج انتخابات اعلام شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    کشورم کشور مهندس هاست رهبرش رهبر مهندس هاست آش کشکی میان کاسه کنند انتصابات را حماسه کنند! باز رهبر حماسه سازی کرد ترکِ حق گفت و ترکتازی کرد گفت میزان اگرچه رأی شماست حاصلش در کف ِ مهندسِ ماست کاندیداتور گذشته از قیف است دادنِ رأی بر تو تکلیف است! رأی خود را بریز در صندوق دل به رهبر سپار و گوش به بوق تا مهندس ، مشاور فقهاست رأی با توست، لیک حق با ماست ! هرکه را حُکمِ ما ، ریاست داد بر تو باد انتخابِ او آزاد انتخابش کن و بمان هشیار به مهندس سپار باقیِ کار که یکی هست و هیچ نیست جز او به مهندس مگو که رآیم کو؟! م.سحر