ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

توضیح مقام امنیتی تهران درباره آوردن افراد با اتوبوس برای دادن رأی

علی‌اصغر ناصربخت، معاون سیاسی - امنیتی فرماندار تهران در مورد شایعه‌ آوردن افراد حامی محافظه‌کاران از شهرستان‌ها به تهران برای دادن رأی به سود آن‌ها در روز انتخابات، توضیح داد.

علی‌اصغر ناصربخت، معاون سیاسی - امنیتی فرماندار تهران در مورد شایعه‌ آوردن افراد حامی محافظه‌کاران از شهرستان‌ها به تهران برای دادن رأی به سود آن‌ها در روز انتخابات، توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) علی‌اصغر ناصربخت در این‌باره گفت: «بازرسان ویژه وزارت کشور و نمایندگان فرماندار در تمامی حوزه‌های رأی‌گیری در صورت مشاهده چنین تخلفی آن را سریعاً به ما اطلاع داده و ما بلافاصله با آن برخورد خواهیم کرد.»

روز گذشته، پنج‌شنبه ۶ اسفند نیز عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در واکنش به این‌که گفته می‌شود قرار است یک میلیون نفر برای رأی‌دادن به تهران آورده شوند، گفت اگر این انتقال «سازمان‌یافته» باشد، «قطعاً با آن برخورد می‌کنیم.»

در روزهای اخیر گزارش‌هایی در مورد سازماندهی طلاب و روحانیان در قم برای شرکت در انتخابات تهران منتشر شده است. هدف از این سازماندهی «جلوگیری از شکست محافظه‌کاران» در انتخابات اعلام شده است.

نخستین بار رسول منتجب‌نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی روز سه‌شنبه چهارم اسفند در این‌باره گفته بود: «اصولگرایان تصمیم دارند که در روز انتخابات یک میلیون نفر را از روستا‌ها به تهران بیاورند.»

در همین حال حسین هاشمی، استاندار تهران نیز گفته است که ورودی‌های شهر تهران در روز انتخابات کنترل می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.