ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد جنتی: انتخابات تیر سه شعبه است

دبیر شورای نگهبان و خطیبان نماز جمعه در سراسر کشور بدون نام بردن از یک جریان سیاسی خاص، از مردم خواستند که به کسانی رای بدهند که با رهبر جمهوری اسلامی همسویی دارند.

دبیر شورای نگهبان گفت نامزدها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی «باید با همه وجودشان ولایت فقیه را قبول داشته باشند».

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان ظهر جمعه هفتم اسفند، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را «تیری سه شعبه» دانست و گفت: «این انتخابات نه به امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است».

او پس از آن‌که در یک صندوق سیار در دفتر شورای نگهبان رای داد، گفت: «نمایندگان باید مواضع رهبری را داشته باشند و در مجموع همه مواضع رهبر انقلاب را قبول داشته باشند.»

جنتی که خود نیز نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان تهران است، مدعی شد که «مردم همه مواضع ولایت فقیه را قبول دارند و این‌ها[نمایندگان مجلس شورای اسلامی] هم باید ولایت فقیه را نه با زبان و قلم بلکه با همه وجودشان قبول داشته باشند.»

او همچنین گفت که به نامزدها و نمایندگان مجلس توصیه می‌کند: «مواضع رهبری را به صورت یک تابلو در مقابل چشمشان داشته باشند و در هر موردی از آن استفاده کنند».

کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران همزمان با روز انتخابات در مراسم نمازجمعه تهران از مردم خواست به کسانی رای بدهند که راه نفوذ را ببندند.

او مدعی شد که دشمن شیوه نفوذ را تغییر داده و «به دنبال این است که تحصیل‌کردگان غرب در کشورها حاکم شوند» و افزود: «در کشور ما هم افرادی هستند که در غرب تحصیل کرده‌اند و آنها نیز نشان کرده و فکر این افراد را تغییر دادند.»

سایر امامان جمعه نیز در سخنان امروز خود به توصیه‌هایی در باره انتخاب آنچه که «نامزد اصلح» و «همسو با مواضع رهبری» عنوان کردند، پرداختند و از رای‌دهندگان خواستند که «در مقابل تلاش دشمن برای نفوذ بایستند».

این سخنان در شرایطی بیان می‌شود که شورای نگهبان صبح روز پنجشنبه را به عنوان آخرین زمان تبلیغات انتخاباتی اعلام کرده بود. همچنین برای جلوگیری از تبلیغ به نفع نامزدهای خاص، حضور کاندیداهای مجلس خبرگان در نمازجمعه ممنوع اعلام شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.