ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واعظ طبسی به کما رفته و حال او وخیم است

واعظ طبسی که او را والی خراسان می‌خوانند، از دو سال گذشته مبتلا به بیماری صعب‌العلاجی است، اکنون به کما رفته و حال عمومی‌اش خوب نیست.

واعظ طبسی که او را والی خراسان می‌خوانند، از دو سال گذشته مبتلا به بیماری صعب‌العلاجی است، اکنون به کما رفته و حال عمومی‌اش خوب نیست.

آخرین اخبار از وضعیت آیت‌الله عباس واعظ طبسی حاکی از این است که او به کما رفته است. پزشک درمانگر او در بیمارستان «امام رضا»ی مشهد بهبودی طبسی را منوط به وقوع «معجزه» دانست.

روز ۸ اسفند علیرضا صداقت - عضو تیم متخصص که مشغول درمان واعظ طبسی هستند - در جمع خبرنگاران گفت: «عملکرد مغزی ایشان غیرقابل پیش‌بینی بوده و در کما هستند و برگشت عملکرد مغزی وی به حالت عادی سخت شده است.»

عباس واعظ طبسی (متولد ۱۳۱۴، مشهد)، هم نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان است و هم عضو مجلس خبرگان رهبری ناظر بر عملکرد ولی‌فقیه. به روایت برخی از همشهری‌هایش طبسی قدرتی بیشتر از مقام‌های دولتی جمهوری اسلامی ایران دارد و برخی به کنایه او را والی خراسان می‌خوانند.

پزشک معالج طبسی همچنین گفته که واعظ طبسی روز ۷ اسفند یک ایست قلبی و حمله تنفسی داشته است. در حال حاضر مسائل قلبی و عروقی به ثبات رسیده اما عملکرد مغزی طبسی غیرقابل پیش‌بینی است به کما رفته است. پزشک معالج او می‌گوید: «هیچ نشانه‌ای از اینکه عملکرد مغزی ایشان به حالت عادی برگردد وجود ندارد.»

علیرضا صداقت در جمع خبرنگاران درباره شایعاتی که در مورد مرگ طبسی مطرح شده، گفت: «شاید این شایعات به دلیل وخامت حال ایشان از سوی اطرافیان منتقل شده است.»

به گزارش ایلنا، پس از بستری شدن واعظ طبسی در بیمارستان، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به مشهد سفر کرده تا از طبسی عیادت کند.

مدیرعامل بیمارستان «رضوی» - سعید هاشم‌زاده - گفته است: «بهتر است در حال حاضر در خصوص سطح هوشیاری و وضعیت جسمانی ایشان صحبتی نکنیم.»

تاکون طبسی زیر نظر قاسم سلطانی، رئیس اتاق عمل بیمارستان امام رضای مشهد و تیم او، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و وزیر بهداشت بوده است که برای دیدار از طبسی از تهران به مشهد رفته است.

حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، در جمع خبرنگاران در مشهد پس از دیدار از طبسی گفت: «آیت الله واعظ طبسی از دو سال گذشته با بیماری صعب‌العلاجی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.»  وزیر بهداشت دولت روحانی افزود که حال عمومی طبسی خوب نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    به هلاکت رسیدن این تحفه و فسیل مذهبی را به عموم مردم ایران تبریک گفته و امیدوارم به زودی کلیه مهره های فاسد و ضد مردمی و جنایتکار نظام به خصوص خامنه ای ولی امر معتادین جهان نیز به درک واصل گردند .

  • Omid

    حيف إز أين إمكانات بيمارستانى برأى أين انگل ! بر ملتى خرد بأخته .......... چه مى توجان گفت !!!!!!!

  • پرویز

    این آخوند پیش از انقلاب با پیسی زندگی میکرد ولی اکنون خودش و تخم اش (ناصر) مگا میلیاردر هستند.