ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«بازداشت اعضای یک تیم تروریستی» در غرب ایران

وزیر اطلاعات و معاون امنیتی وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران مدعی شدند که در یک ماه گذشته «سه گروه که قصد عملیات تروریستی در ایران را داشتند»، شناسایی و بازداشت شدند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور جمهوری اسلامی مدعی شد که «یک تیم تروریستی» در ایران شناسایی و دو تن از اعضای آن در درگیری با ماموران دولتی کشته شدند.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور جمهوری اسلامی عصر یکشنبه نهم اسفند در یک نشست خبری گفت که «یک تیم تروریستی» در شهر سومار در استان کرمانشاه شناسایی و بازداشت شدند.

به گفته او دو تن از اعضای این تیم که «از مرزهای ایران و عراق عبور کرده بودند» در درگیری با ماموران امنیتی کشته و سایر اعضای آن دستگیر شدند.

ذوالفقاری مدعی شد که در این اقدام «مقادیری سلاح» از اعضای این تیم به دست آمد و گفت که تحقیقات در باره شناسایی هویت آنان ادامه دارد.

محمود علوی وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران نیز صبح روز یکشنبه مدعی شد که «چندین جریان تروریستی» که همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری «قصد عملیات تروریستی در ایران را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند».

به گفته او وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۹ بهمن «یکی از عناصر تکفیری را در مرز‌ها و مناطق جنوب» ایران شناسایی کرد.

علوی گفت که در این عملیات دو عدد بمب دست‌ساز با امکان کنترل از راه دور، مقداری مواد منفجره و یک بمب آهن ربایی کشف شد. او جزئیات بیشتری در باره مکان فعالیت و بازداشت این فرد ارائه نکرد.

وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران همچنین مدعی شد که یک تیم چهار نفره که قصد عملیات تروریستی در ایران را داشتند در روز چهارشنبه پنجم اسفند شناسایی و بازداشت شدند. به گفته او اعضای این تیم شش جلیقه انتحاری، مقداری پودر انفجاری آرتی‌ایکس و ۹ چاشنی الکترونیکی به همراه داشتند.

۲۷ بهمن نیز معاون امنیتی وزیر کشور از شناسایی و «بازداشت گروهی که قصد اخلال در امنیت کشور را داشتند»، در شرق ایران توسط «نیروهای مرزبانی و سپاه پاسداران» خبر داده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.