ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال انتصاب حداد عادل به عنوان رئیس سازمان صدا و سیما

برخی رسانه‌های ایران از استعفای رئیس صدا و سیما خبر داده و نوشته‌اند حداد عادل، کاندیدای اصولگرایان تهران در انتخابات مجلس دهم که تا آخرین شمارش آرا در بین انتخاب‌شدگان قرار ندارد، جایگزین او خواهد شد.

خبرهای تأیید نشده‌ نشان می‌دهد که محمد سرافراز، رئیس کنونی سازمان صدا و سیما استعفا کرده است. از غلامعلی حداد عادل به‌عنوان رئیس احتمالی این سازمان نام برده می‌شود.

غلامعلی حداد عادل کاندیدای اصلی اصولگرایان تهران در انتخابات مجلس دهم بود و تا آخرین شمارش آرا در بین انتخاب‌شدگان قرار ندارد.

خبرگزاری کار ایران (ایلنا) امروز دوشنبه ۱۰ اسفند گزارش داد که ممکن است غلامعلی حداد عادل در تابستان ۱۳۹۵ به‌عنوان رئیس جدید سازمان صدا و سیما منصوب شود.

غلامعلی حداد عادل سرلیست فهرست کاندیداهای اصولگرایان تهران در انتخابات مجلس دهم بود و تا آخرین شمارش آرا در بین انتخاب‌شدگان قرار ندارد.

بر پایه این گزارش، محمد سرافراز، مدتی پیش استعفای خود را به آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی داده است.

گویا رئیس فعلی سازمان صدا و سیما به دلیل ماجرای شهرزاد میرقلی‌خان «تحت فشار زیادی قرار گرفته است.»

شهرزاد میرقلی‌خان، بازرس ویژه محمد سرافراز بوده که حدود دو ماه پیش از ایران خارج شد. او پس از خروج از ایران، اقدام به انتشار مطالبی علیه برخی نیروهای امنیتی ایران در صفحه فیس‌بوکش کرد.

گفته می‌شود محمد سرافراز، مدتی پیش استعفای خود را به خامنه‌ای داده است.

سرافراز در این‌باره گفته بود که «عوامل یک دستگاه امنیتی» میرقلی‌خان را فرا‌خوانده و از او خواسته بودند که ایران را ترک کند.

سرافراز «جاسوسی»، «اختلاس»، «نفوذی بودن» و «روابط نامشروع» را «اتهامات مضحک» یکی از «دستگاه‌های امنیتی ایران» به میرقلی‌خان خواند و آن را «ناشی از بداخلاقی» دانست.

شهرزاد میرقلی‌خاندر سال ۲۰۰۷ در هنگام خرید دوربینی برای دولت ایران در آمریکا دستگیر شد و در سال ۲۰۱۲ پس از آزادی به ایران بازگشت و به مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل پرس تی‌وی، شبکه انگلیسی‌زبان جمهوری اسلامی منصوب شد.

محمد سرافراز، آبان ۱۳۹۳ در پی صدور حکمی از سوی رهبر جمهوری اسلامی ایران، به‌عنوان رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای یک دوره پنج ساله منصوب شده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • روزبه

    اینها مشکل اشتغال ندارند.