ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احمد خاتمی: خبرگان دوره پنجم ولایی‌تر از قبل است

احمد خاتمی از عدم راهیابی یزدی و مصباح به مجلس خبرگان اظهار تأسف کرد و خبرگان پنجم را «ولایی‌تر و ارزشی‌تر» دانست. او گفت افتخار می‌کند که در انتخابات هدف تبلیغات تخریبی بود.

احمد خاتمی که در انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان بیشترین آرا را از کرمان به دست آورد گفت در طول انتخابات جریان اصلی اصلاح‌طلبان او را تخریب می‌کردند. او از نبودن محمد یزدی و محمدتقی مصباح یزدی در مجلس خبرگان اظهار تأسف کرد و مجلس خبرگان دوره پنجم را «ولایی‌تر و ارزشی‌تر» از دوره‌های قبل دانست.

احمد خاتمی

آیت‌الله احمد خاتمی به خبرگزاری فارس گفت: «بنده در رابطه با ترکیب خبرگان قاطعانه می‌گویم که خبرگان دوره پنجم ارزشی‌تر و ولایی‌تر از چهار دوره قبلی خبرگان است.»

او ترکیب کنونی مجلس خبرگان را «وفادار به انقلاب» دانست و در همین حال افزود: «نیامدن آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح دو فقیه وارسته ولایی مایه تأسف است.»

آیت‌الله محمد یزدی، رئیس مجلس خبرگان و محمدتقی مصباح یزدی از روحانیون تندرو عضو این مجلس در این دوره موفق به کسب آراء لازم از تهران نشدند.

احمد خاتمی گفت بارها در جریان تبلیغات انتخابات مورد «شدیدترین تخریب‌ها» از سوی «آمریکا و انگلیس» قرار گرفته و از این بابت به خود افتخار می‌کند.

او اصلاح‌طلبان را «کمپانی بداخلاقی» نامید و افزود: «تهمتی نبود که این جریان علیه بنده نگفته باشد.»

احمد خاتمی اصلاح‌طلبان را خطاب قرار داد و گفت: «به فکر جریان خود باشید چرا که با این بداخلاقی‌ها و رفتارهای نادرست، این ره که می‌روید به هیچستان است»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کدخدا

    کدوم کرمانی به این رای داده؟؟؟؟؟ این رو حاکم مادام العمر کرمان امام جمعه کرمان کفتار سید یحیی جعفری از صندوق در اورده

  • حمید

    واقعا برای اون کرمانی هایی که به این وزق قلمبه رای دادن متاسفم خیلی دوست دارم بدونم رو چه اصلی و به خاطر چه چیزی این آدم تو کرمان اول شد؟