ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بستری شدن احمد جنتی در بیمارستان تکذیب شد

برخی منابع از بستری شدن احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در بیمارستان خبر داده‌اند اما اصغر آب‌خضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این خبر را رد می‌کند.

برخی منابع از بستری شدن احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در بیمارستان خبر داده‌اند اما اصغر آب‌خضر، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این خبر را رد می‌کند.

احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان در جایگاه آخر فهرست ۱۶ نفره نمایندگان تهران در مجلس خبرگان قرار گرفت.

منابع غیر رسمی می‌گویند که احمد جنتی به دلیل بیماری «آنفلوآنزا» و همچنین «فشارهای انتخابات» در بیمارستان بستری شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز سه‌شنبه ۱۱ اسفند به خبرگزاری میزان گفت که شب گذشته که با آیت‌الله جنتی مکالمه تلفنی داشتم، «وضعیت سلامتی ایشان مانند همیشه مطلوب بود.»

احمد جنتی کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه تهران بود. او بار‌ها به‌طور غیرمستقیم علیه اکبر هاشمی رفسنجانی، دیگر کاندیدای این انتخابات سخن گفته بود. با این حال هاشمی رفسنجانی در تهران رأی اول را کسب کرد و احمد جنتی در جایگاه آخر فهرست ۱۶ نفره نمایندگان تهران در مجلس خبرگان قرار گرفت.

اعلام نتایج انتخابات مجلس خبرگان در روزهای شنبه و یکشنبه چند بار به تعویق افتاد و سرانجام صبح روز گذشته انجام شد. گفته می‌شود این تأخیر برای شمارش آراء چند حوزه پایانی بوده است. برخی نیز گمانه‌زنی می‌کردند که چون احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان نتوانسته آراء لازم را کسب کند در لحظات آخر تلاش شده است تا او را به جرگه راه‌یافتگان به مجلس خبرگان اضافه کنند. گفته شده دست‌کم ۳۰۰ هزار رأی باطل شده تا جنتی بتواند به مجلس خبرگان راه پیدا کند. با این حال این گمانه‌زنی‌ها از سوی منابع موثق تأیید نشد.

احمد جنتی ۸۹ ساله از سال ۱۳۵۹ عضو شورای نگهبان بوده و از سال ۱۳۷۱ تاکنون نیز دبیر این شوراست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.