ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محسن رضایی: یک عامل سیا به‌تازگی به ایران آمد، مدرک هم داریم

برخی در پی شکست‌ در دو انتخابات اخیر در تهران تلاش می‌کنند این شکست را باز به «دشمنان» نسبت دهند. محسن رضایی نتیجه انتخابات را به سفر «یک عامل سیا» به ایران مربوط دانست.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات اخیر در ایران گفت به‌زودی اسنادی رو خواهد شد که بر اساس آن یک عامل سازمان اطلاعات و امنیت آمریکا به تهران آمده بود.

محسن رضایی: اخیراً یکی از عوامل سازمان سیا که مسئول نفوذ در ایران شده که در آینده اسناد زیادی را از وی افشا خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن رضایی صبح سه‌شنبه ۱۱ اسفند در چهارمین همایش سراسری علوم و مهندسی دفاعی در سپاه پاسداران گفت: «دشمن در انتخابات اخیر جنگ نرمی را علیه ما به‌راه انداخت و چنان با امکانات سایبری و نرم‌افزاری به صحنه آمد که بسیار عجیب بود.»

او افزود: «ما با دشمنانی روبه‌رو هستیم که علوم و فنون مهندسی آن‌ها از ما ۱۰۰ سال جلوتر است.»

رضایی به انتخابات در تهران اشاره کرد و گفت: «این طرف لیستی را معرفی می‌کند و دشمن با تهدیدسازی حساب‌شده اذهان مردم را تغییر می‌دهد و این تغییر به‌گونه‌ای است که حتی صدا و سیما نیز حریف آن نمی‌شود.»

در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان نزدیک به دولت موفق شدند در هر دو مجلس بیشتریت آرا را به‌دست آورند در حالی که تقریباً هیچ‌کدام از نیروهای اصولگرای دیگر نتوانستند رأی لازم را کسب کنند.

در پی این رویداد اصولگرایان در رسانه‌های مختلف به تحلیل شکست خود می‌پردازند و برخی از آن‌ها این شکست را به «توطئه دشمنان» نسبت می‌دهند.

محسن رضایی با بیان این‌که «جنگ امروز، جنگ مهندسی و علمی است» باز هم به انتخابات پرداخت و گفت: «امکانات نرم‌افزاری که در تهران وجود دارد قطعاً در شهرستان‌ها نیست و دشمن از این موضوع بهره برد تا بتواند به اهداف خود برسد.»

بدین ترتیب این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیروزی اصلاح‌طلبان و طرفداران دولت در تهران را نتیجه فعالیت «دشمن» دانست.

فرمانده پیشین سپاه پاسداران گفت در خردادماه سال جاری یکی از عوامل سازمان سیا که به‌گفته او مسئول نفوذ در ایران شده، به تهران آمده و «از تمام دانشگاه‌ها بازدید کرده است».

محسن رضایی بدون نام بردن از این شخص گفت این فرد نخستین کسی است که در فضای باز شوروی به آن‌جا رفت و بعد از توافق هسته‌ای ایران و کشورهای قدرتمند نیز به ایران آمده است.

او اطلاعات بیشتری در این‌باره نداد و تنها به این بسنده کرد که در آینده اسناد زیادی از این فرد افشا خواهد شد.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی پس از توافق هسته‌ای نسبت به «نفوذ دشمنان انقلاب» به مسئولان حکومتی هشدار داد. او نزدیک به انتخابات اخیر هم از احتمال «نفوذ دشمنان» در جریان انتخابات سخن گفته بود.

مسئله «نفوذ» در انتخابات در حالی مطرح می‌شد که شورای نگهبان بسیاری از کاندیداهای مجلس شورا و مجلس خبرگان را رد صلاحیت کرده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • فریبرز

    این مردک پلید ملون باز حرف زد نمیشه ساکتش کنن این فقط به درد سیاهی لشکر کاندید ریاست جمهوری می خوره بدبخت دیگه تو صحنه سیاست جایی نداره هی می خواد خودشو مطرح کنه مردک بیمار!!

  • جمهوریخواه

    جناب رضایی اقتصادان نمیداند که امروزه سازمان سیا در مقایسه با زیرمجموعه‌های تشکیلات نظامی و عملیاتی که به هیچ خدا و مخلوق خدائی جوابگو نیستند (شکل کاریکاتوری آن در ایران سعید اسلامی)، یک نهاد آکادمیک در حیطه علوم سیاسی و استراتژی جهانی‌ است و بقای جمهوری اسلامی مشروط به تماس‌های افرادی چون ظریف با امثال گودمن در این محفل‌ها در آمریکا بوده و هست. ایشان با این حرفها و رفتارها مسول هرج و مرج در ایران و تراژدی‌های خانوادگی در زندگی‌ سیاسی خود است !

  • بهنام

    این بابا چون این دفعه کاندیدا نشده بود ، گفت بگذار یک حرفی هم زده باشیم کی به کیه . اینها با این جنگولک بازیهاشون فقط میخوان خودشون رو مطرح کنند و بس ، و از طرفی هم دارند فریاد میزنند که این همه سیستمهای جور و واجور اطلاعاتی و امنیتی در کشور ، یعنی کشک !

  • شهروند درجه سه

    باز این نایغه حرف زد !

  • بانو

    حاج محسن! واکنش آفای جنتی به نتیجه انتخابات را نخواندی که گفته : » خدایا من دوست دارم تورا ببینم«! و اما از بی لیاقتی امثال شما هاست که انگلیس در جمهوری اسلامی این همه اقتدار و نفوذ دارد پس بترسید از نفوذ روس ها! » بوذرجمهر حکیم را پرسیدند: سبب چه بود كه پادشاهى آل ساسان ویران گشت و تو تدبیرگر آنها بودى و تو را تا امروز به تدبیر و خرد و دانش در همه جهان همتا نیست؟ بوذرجمهر پاسخ داد: سبب دو چیز بود یكى آن كه آل ساسان بر كارهاى بزرگ، كارداران كوچک و نادان گماشتند؛ و دیگر آنكه مردان بزرگ را به كارهاى كوچک؛ و سروكار من با زنان و كودكان افتاد!...(سیر الملوک، خواجه نظام الملک طوسی) «