ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دی میستورا خواهان تعیین اهداف سیاسی در مذاکرات صلح سوریه شد

به‌اعتقاد استفان دی میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه، مذاکرات آتی صلح برای این کشور باید نظم سیاسی جدیدی را هدف خود قرار دهد.

به‌اعتقاد استفان دی میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه، مذاکرات آتی صلح برای این کشور باید نظم سیاسی جدیدی را هدف خود قرار دهد.

استفان دی میستورا، فرستاده ویژه سازمان ملل برای برقراری صلح در سوریه

دی میستورا روز چهارشنبه ۹ مارس / ۱۹ اسفند در ژنو گفت تنها تغییرات در مسائل قانون اساسی و قانون انتخابات می‌تواند سوریه را در مسیر حل شدن بحران موجود قرار دهد.

دی میستورا پیشرفت‌های حاصل از آتش‌بس کنونی در سوریه را ستود و گفت این آتش‌بس کمک‌های امدادی برای تقریباً ۲۵۰ هزار نفر را ممکن ساخت.

بیش از یک هفته پیش آتش‌بس پیشنهادی روسیه و آمریکا در سوریه به اجرا گذاشته شد که تاکنون به‌رغم موارد کوچک نقض آن، پا بر جا مانده است.

دور بعدی مذاکرات صلح سوریه روز دوشنبه ۱۴ مارس / ۲۴ اسفند آغاز خواهد شد.

یک روز قبل از آن جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا و همتایان خود از آلمان، فرانسه، بریتانیا و ایتالیا دیداری برای آماده ساختن مذاکرات خواهند داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • nader

    تا این بابا مسول است ٬ اسد ریس جمهور خواهد بود!