ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرانسه در اعتراض به قانون اصلاح کار به خیابان آمد

سندیکاهای کار و دانشجویان می‌گویند لایحه اصلاح قانون کار افسانه است و موجب کاهش نرخ بی‌کاری نخواهد شد و در مقابل امنیت شغلی را هم تهدید می‌کند.

روز چهارشنبه ۹ مارس، هزاران کارگر، دانشجو و سندیکاهای کارمندی و کارگری در سرتاسر فرانسه در اعتراض به لایحه اصلاح قانون کار، که توسط مریم الخمری، وزیر کار جدید دولت سوسیالیست پیشنهاد شده است، به خیابان رفتند. این لایحه دست کارفرمایان را برای اخراج غیرمنصافانه کارگران باز‌تر خواهد گذاشت و نرخ پرداخت‌ها برایاضافه‌کاری  و اضافه‌کاری در شب را کاهش می‌دهد. افزایش اختیارات شرکت‌ها در تغییر ساعات قانونی کار هفتگی نیز از جمله موارد اصلاحی قانون کار است.

مریم الخمری، که لایحه اصلاح قانون کار به نام او مشهور شده، وزیر کار کابینه مانوئل والس در فرانسه است؛ او در سپتامبر سال گذشته با وعده کاهش نرخ بیکاری جای فرانسوا روبسامان را در دولت گرفت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.