ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علم‌الهدی: مردم دور رهبری را قیچی کردند

امام جمعه مشهد حذف مصباح از خبرگان را نمود بحران خواند و گفت مردم در فراز و نشیب‌های مختلف گاه هستی خود را به پای رهبر می‌ریزند و گاه اطراف او را قیچی می‌کنند.

امام جمعه تندروی مشهد که به تازگی نماینده ولایت فقیه در خراسان رضوی نیز شده گفته است: «در یک فراز مردم ما با تمام وجود هستی خود را پای ولایت می‌ریزند و در یک نشیب، همین مردم بر اثر عوامل پیش آمده اطراف رهبری را قیچی می‌کنند.»

احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد

امام جمعه مشهد با اشاره به نتیجه انتخابات خبرگان و رای نیاوردن مصباح افزوده است: «مردم بنده طلبه بی‌ارزش را به عنوان خبره انتخاب کردند اما استاد من، کسی که رهبری درباره‌اش می‌فرماید خلاء وجود علامه طباطبایی و مطهری را پر می‌کند حذف می‌کنند.»

علم‌الهدی پنجشنبه ۲۰ اسفند  به مناسبت "ایام فاطمیه" در لویزان سخنرانی کرده و حرف‌هایش در سایت رجا نیوز، نزدیک به جبهه پایداری منتشر شده‌اند. او در این سخنرانی به نقد سکولاریسم نیز پرداخته و به کسانی اشاره کرده که سفر کربلا و مکه می‌روند اما در مسائل سیاسی و اجتماعی به عدم دخالت دین اعتقاد دارند و می‌گویند کشور را باید متخصص اقتصاد و سیاست اداره کند.

رجا نیوز صبح شنبه ۲۲ اسفند، سخنان محمدکاظم مدرسی را نیز منتشر کرده که گفته است: «سربلندی یزد از برکت مفاخری چون مصباح است نه سران فتنه.» مدرسی که رجانیوز از او به عنوان امام جمعه حومه شرقی یزد نام برده، مصباح را چهره بی‌بدیل جهان اسلام خوانده.

در حالی که شاگردان و مریدان مصباح به ستایش از او مشغولند، رهبر معنوی جبهه پایداری هنوز در مورد عدم راهیابی به خبرگان موضعی نگرفته است. محمد یزدی، رئیس خبرگان چهارم اما از برداشته شدن این مسئولیت از روی دوشش ابراز خوشحالی کرده است.

خامنه‌ای در دیدار با اعضای خبرگان چهارم، از نبود مصباح و یزدی در خبرگان چهارم ابراز تاسف کرد و گفت «حضور آن‌ها در خبرگان باعث افزایش وزانت این مجلس می‌شود و نبود آن‌ها نیز برای مجلس خبرگان خسارت است.»

کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، در آستانه انتخابات و در ۳۰ بهمن با اشاره به کارزار رای سلبی برای حذف "مثلث جیم" از مجلس خبرگان گفته بود: «می‌خواهند پر و بال رهبری را بچینند و در این پر چینی به دنبال تخریب شورای نگهبان هستند.»

رجانیوز و سایت‌های نزدیک به اصولگرایان پیوسته علم‌الهدی را آیت‌الله خطاب می‌کنند و این در حالی است که خامنه‌ای در حکم انتصاب او به نمایندگی خودش در خراسان رضوی او را همانند سایر روحانیان دیگر، حجت‌الاسلام نامید. خامنه‌ای، داماد او ابراهیم رئیسی، از اعضای تیم مرگ در دادگاه‌های تابستان ۶۷ را نیز برای پنج سال، متولی آستان قدس رضوی کرده است.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    دکترها درونش را و مردم پیرامونش را قیچی می کنند تا در نهایت در افق محو شود. اللهم عجل سقطه !

  • شهروند درجه سه

    این ملت فتنه گر اگر بتواند ، خود ولی امر مسلمین جهان را هم قیچی می کند. ولی با وجود امت حزب اله حاضر در صحنه و سپاه و بسیج که فراموش کرده اند روز مرگی و فردایی هم هست، چاره ای ندارد جز اینکه با همین یک روزنه ای که مانده هر بار یک نه به رهبر با بصیرت مسلمین جهان بگوید. البته در جای دیگری هم عرض کردم این رهبر انقدر وقیح و پررو است که وقاحت و رویش اگر میان هفت و نیم میلیارد آدم تقسیم شود هر آدم آن قدر وقیح و پررو می شود که تاریخ ندیده و گونه ی بشر بیاد ندارد. وقاحت و روی امثال شما را دیگر چه بگویم که برای آن واژه ای نمی شناسم! اینکه فرمودید « در یک فراز مردم ما با تمام وجود هستی خود را پای ولایت می‌ریزند »، (دوستان در رادیوزمانه و خوانندگان ببخشند) در واقع از همان وقاحت تهوع آور است و «پالوده » زیادی است که می خورید ! یعنی عادت به این «پالوده» خوری کردید ! روزگار صدقه بگیری و مرده خوری که از یادتان نرفته !