ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مصباح: نوکری دشمن افتخار ندارد

رهبر معنوی جبهه پایداری گفته است: «طرف حاضر می‌شود ارزش ۸۰ میلیون اهل کشورش را به دشمن تسلیم کند تا چند روز بیشتر روی صندلی بنشیند.» اشارات تند او مشخصا رویکردهای حسن روحانی را نشانه می‌گیرند.

رهبر معنوی جبهه پایداری در جلسه‌‌ای گفته‌ است: «طرف حاضر می‌شود ارزش ۸۰ میلیون اهل کشورش را به دشمن تسلیم کند تا چند روز بیشتر روی صندلی بنشیند.» اشارات تند او مشخصا رویکردهای تعاملی حسن روحانی را نشانه گرفته‌اند.

مصباح: جانشین مناسبی نمی‌شناسیم؛ البته خزانه خدا خالی نیست.

مدیر موسسه پژوهشی امام خمینی در دفتر سعید جلیلی، کاندیدای جبهه پایداری در انتخابات ۹۲ گفته است: «پست‌تر از این چیزی هست که کسی همه را فدا کند تا چند روز بیشتر رئیس باشد؟ چقدر آدم باید دور از شرف باشد تا چند روز بیشتر روی یک صندلی بنشیند... آدمیزاد چنین استعدادی دارد، این قدر می‌تواند پست باشد...»

رجا نیوز می‌نویسد عصر سه شنبه ۱۸ اسفند علامه مصباح یزدی پس از حضور در جلسه صبح مجلس خبرگان رهبری به دفتر دکتر سعید جلیلی آمد تا در جمع تعدادی از دانشجویان و طلاب سخنرانی کند.

مصباح در این جلسه یادآوری کرده که نهضت خمینی برای به حکومت رسیدن چهار تا آخوند یا سیر شدن چند گرسنه نبود بلکه «ایشان آمد که دست یک ملت را بگیرد و از پستی و ذلت به اوج برساند... شاید بین ما و بین هم لباس‌های بنده کسانی پیدا شوند که منت سر خدا بگذارند که چند سال زندان رفته و شکنجه تحمل کرده‌ام. خب این از حماقت بنده است...»

او افزوده که برخی بنده شیطان شده‌اند و نمونه‌هایش در جامعه هست: «حالا نمی‌خواهم نام ببرم... خدا بر تو منت گذاشت که پست‌تر از گاو و خر نشوی. ای کسانی که سعی می‌کنید به دشمنان نزدیک شوید تا آنها یک لبخندی به شما بزنند. نوکری این‌ها افتخار ندارد، خجالت بکشید...»

مصباح در دفتر سعید جلیلی و در حلقه مریدان

آدرس‌های مصباح در این سخنان، اقدامات و مواضع حسن روحانی و دولت او را نشانه می‌گیرند. او پس از ذم کسانی که نام‌شان را نبرده، در مدح مستقیم خامنه‌ای از جمله گفته است: «الحمدالله خدا رهبری به ما داده - از عمق دلم عرض می‌کنم- من در طول تاریخ در بین رهبران مسلمان اعم از شیعه و سنی نمی‌شناسم کسی را که به این جامعیت باشد، از علم، از تقوا، از سیاست، از تدبیر، از سعه صدر، از صبر، از حلم، از دلسوزی، از خیر خواهی برای دوست و دشمن. برای دشمن خود هم بدی نمی‌خواهد، مگر اینکه امر الهی باشد.»

مصباح در ادامه تمجید از خامنه‌ای، به پاکی او و کارنامه سایر رهبران دنیا پرداخته که «چه گندهایی زده‌اند». او گفته مباد آن روزی که تار مویی از خامنه‌ای کم شود: «چه کسی می‌تواند جای ایشان را بگیرد. جانشین مناسبی نمی‌شناسیم... البته خزانه خدا خالی نیست.»

سخنان مصباح دو روز پیش از دیدار خامنه‌ای با اعضای خبرگان چهارم و اظهار تاسف رهبر جمهوری اسلامی از نبود او و یزدی در خبرگان پنجم ادا شده‌اند.

او پیش از این نیز در جمع گروهی از بسیجی‌ها در «موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی»، دولت روحانی را تلویحا به نوکری آمریکا متصف کرده و گفته بود: «امروزه در میان دولتمردان نه سخن از اسلام و عزت آن، بلکه سخن از رونق اقتصادی و لزوم استفاده از تکنولوژی است، و حتی‌گاه تصریح می‌شود که نباید دغدغه آخرت مردم را داشته باشیم... آنها عنوان می‌کنند که برای رسیدن به زندگی بهتر باید به کشوری مثل آمریکا تبدیل شویم اما چون نمی‌توانیم باید نوکری آمریکا را بکنیم تا به پیشرفت دست یابیم.»

روز پنجشنبه ۲۰ اسفند، علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در ستایش از «استاد مصباح» و در تفسیر حذف او از خبرگان گفته بود: ««در یک فراز مردم ما با تمام وجود هستی خود را پای ولایت می‌ریزند و در یک نشیب، همین مردم بر اثر عوامل پیش آمده اطراف رهبری را قیچی می‌کنند.»

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • salim

    رای جمعی از ایرانیان علیه تندروهایی که خواهان وضع محدودیت هایی بر آزادی های اجتماعی داخلی و مواجهه خارجی بودند نباید مایه شگفتی باشد، زیرا ایرانی ها هر بار فرصت بیان خود از منظر سیاسی را یافتند به تغییر وضع موجود رای دادند. اگر ایرانیان می توانستند به تغییرات واقعی رای بدهند حتما چنین می کردند، ولی گشایش نظام سیاسی، آزادی محدودیت های اجتماعی، محدود کردن قدرت ملاها و سپاه پاسداران، بهبود حاکمیت قانون، و توقف حمایت های شدید و پرهزینه از شبه نظامیان شیعه در منطقه هرگز به رای عمومی گذاشته نخواهد شد!

  • ایران زمین

    این زبون بسته اخوند خوشم میآید انجا که باید آب بریزه داره هی میسوزه که حتی امت زیر منبرش هم بهش نه گفتند و بدون رو دربایسی تر زدند به هیکل خودش و نظام و رهبرش !! اخی سید علی فدات بشه تمساح جون !!!

  • بهنام

    اکنون که قمار را باخته اند به مجیز گوئی مول امر دزدان جهان مشغولند ، تا مبادا تکه نان نوکری از اینان دریغ نگشته و پستهای کذائیشان مستدام باشد . امان از این ملایان مزور و نیرنگ باز به خصوص مصباح .

  • امیر

    اون ملت همیشه در صحنه و انقلابی که در راهپیمایی ها نشون میدین کجا بودن پس.دشمن تراشی و مرگ بر امریکا کاسبی خوبی برای بعضیها داره که حاضر نیستن قبول کنن که کساد میشه.نه گفتن به این کوبندگی رو هم قبول نمیکنن.این همه توهین به مردم و منتخبانشان حتما از سیره امامانه.

  • هروند درجه سه

    در جایی نوشتم که خامنه ای انقدر وقیح و پررو است که اگر وقاحت و روی او را میان هفت و نیم میلیارد آدم قسمت کنند هر یک از آدمها بقدری وقیح و پررو میشوند که تاریخ بیاد ندارد. اکنون در مانده ام که این مصباح را چه بگوید ! سالانه ده ها میلیارد تومان پول مردم گرسنه را از خامنه ای میگیرد و به هیچکس پاسخگو نیست، هرگاه بخواهد به اروپا و امریکا سفر می کند و ..... ! بگذریم ! تیره روز و تحقیر شده این ملت نگون بخت !

  • میترا

    به نظر من صاحبان قدرت به لیچار گویی بسنده نمی کنند و با شعبده بازیهایی عملا به ریش رای دهنده ها خواهند خندید. مثلا به لطایف الحیلی حداد عادل را به داخل مجلس عوام می اندازند و یا در دور دوم انتخابات یک حالگیری اساسی از کاندیداهای جناح کمتر خودی خواهند کرد: یک تقلب بزرگ واضح تر که باعث تحقیر آنان و مردم شود طرح خوبی خواهد بود.

  • Farid

    از نکات قابل توجه در انتخابات؟ اخیر، میزان مشارکت اعلام شده توسط مقامات رسمی در استانهای مختلف است که در بعضی موارد اختلاف بسیار زیادی با آمار واقعی دارد. آماری که از میزان مشارکت در استانهای مختلف اعلام شده، همگی بر مبنای آرای ماخوذه در انتخابات خبرگان بوده است، اما با این حال باز هم در بعضی از استانها میزان مشارکت ادعا شده توسط مقامات رسمی اختلاف بسیار زیادی با آمار واقعی دارد. به طور مثال استاندار استان گلستان میزان مشارکت این استان را حدود ۸۱ درصد اعلام کرد درحالیکه حداکثر میزان مشارکت در این استان بر مبنای آمار رسمی بیش از ۷۱ درصد نیست. در نمونه ای دیگر استاندار خراسان میزان مشارکت در این استان را ۶۸ درصد اعلام کرده است درحالیکه بر طبق آمار رسمی میزان مشارکت بر مبنای آرای ماخوذه ۶۳ درصد و بر مبنای آرای صحیح ۵۷ درصد بوده است. در مجموع به نظر می رسد که طبق یک قاعده نانوشته در سالهای اخیر، میزان مشارکت بالای ۶۰ درصد مطلوب مقامات حکومت بوده است و ظاهرا تلاش می شود تا با ارایه آمار غیردقیق، میزان مشارکت در انتخابات به این حد نصاب مطلوب رسانده شود. به هر حال میزان مشارکت ۶۲ درصدی در این دوره انتخابات با وجود درصد بالای آرای باطله در تمامی استان ها، ادعایی مخدوش است.

  • Farid

    این انجمن حجتیه و افکار داعشی اش سالهاست کنترل سپاه و رهبری و نیروهای امنیتی و قوه قضاییه ؟!  و کشور را بر عهده داشته ..... 

  • ََُآسا

    فعلن که آب را بریز اونجا که سوخته.