ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده نیروی زمینی ارتش: از برگزاری رزمایش دست برنمی‌داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت که ایران از «همه ظرفیت‌های دفاعی که در دنیا وجود دارد» استفاده خواهد کرد و «خطوط قرمز» را رهبر جمهوری اسلامی ترسیم می‌کند.

احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران از ادامه رزمایش‌ها «در تمام حوزه‌ها» در آینده خبر داد.

پوردستان، یکشنبه ۲۳ اسفند در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم گفت که «بالا بردن توان دفاعی» وظیفه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و اضافه کرد: «در این راستا با هیچ کشوری تعارف نداریم».

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت که ایران از «همه ظرفیت‌های دفاعی که در دنیا وجود دارد» استفاده خواهد کرد و «خطوط قرمز» را رهبر جمهوری اسلامی در مقام فرمانده کل قوا ترسیم می‌کند.

پوردستان گفت: «سلاح‌های شیمیایی، هسته‌ای و میکروبی سلاح‌هایی هستند که ما اگر حتی آنها را در اختیار داشته باشیم از آنها استفاده نخواهیم کرد».

در پی سه آزمایش موشک بالستیک توسط سپاه پاسداران در هفته گذشته، تعدادی از کشورهای اروپایی، اسرائیل و ایالات متحده آمریکا واکنش نشان دادند.

مقامات آمریکایی این رزمایش‌ها را نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل می‌دانند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    هزینه این مانورها چقدر است؟ اول انقلاب یک رقم خیالی از ثروت شاه درست کرده بودند و هر شب کنتور می انداختند که با این پول میشد اینقدر مدرسه ساخت، اینقدر بیمارستان ساخت، آنقدر ملا تربیت کرد و ... حالا چه دارند بگویند میراث خواران شورش 57؟