ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمادی از دستگیری ملوانان آمریکایی در ایران ساخته می‌شود

سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اعلام کرد که در سال‌های آینده نمادی از دستگیری ملوانان آمریکایی در یادمان‌های دریایی «راهیان نور» جهت بازدید زائران ساخته می‌شود.

سردار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اعلام کرد که در سال‌های آینده نمادی از دستگیری ملوانان آمریکایی در یادمان‌های دریایی «راهیان نور» جهت بازدید زائران ساخته می‌شود.

تفنگداران آمریکایی که دی‌ماه گذشته توسط سپاه پاسداران دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی فدوی روز جمعه ۲۸ اسفند ضمن اعلام این خبر گفت برای ساخت چنین نمادی تصاویر و عکس‌هایی از این رویداد در رسانه‌ها وجود دارد.

ایران دو شناور آمریکایی در آب‌های خلیج فارس را در شامگاه سه‌شنبه ۲۲ دی‌ماه سال جاری توقیف و خدمه آن‌ها را که ۱۰ تفنگدار آمریکایی بودند دستگیر کرد. این نظامیان آمریکایی صبح چهارشنبه ۲۳ دی پس از تماس تلفنی جان کری وزیر خارجه آمریکا با محمدجواد ظریف همتای ایرانی‌اش آزاد شدند. سپاه پاسداران اعلام کرد که غیرعمدی‌ بودن ورود شناورهای آمریکایی محرز شده بود.

حکومت ایران از این ماجرا بهره‌برداری تبلیغاتی کرد. علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در روز چهارم بهمن از پاسدارانی که تفنگداران دریایی آمریکا را بازداشت کرده بودند تقدیر کرد و گفت که این کار «شجاعانه و بهنگام»، «کار خدا بود».

در راهپیمایی‌های سالگرد انقلاب ایران در شهرهای مختلف نیز صحنه بازداشت ملوانان آمریکایی بازسازی شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • حسن

    من به سهم خودم م از این رفتار زننده از مردم امریکا معذرت می خواهم.و باید به نکته ای اشاره کرد اینان فقط چند سرباز عادی با لباس راحتی با دو قایق معمولی گشت زنی بودند که راه رو گم کرده بودند.نه کماندو بودند ونه ناو جنگی رو گرفته بودند.

  • حقیقتگو

    این اوباشان که در حقیقت در ظاهر ایرانی نما هستند در این اعمال کاملا مشخص میشود که سر سپردگان خارجی و ضد ایرانی هستند هر روز و هر ساعت مرتکب اعمالی میشوند که باعث تخریب ایران شخصیت ایرانی میشود. ده میلیارد دلار جریمه مردم ایران بابت دست داشتن حکومتگرانشان در در ماجرای ترکاندن مرکز تجاری برج ها در یازده سپتامبر در امریکا. و حالا با این ماکت سازی از سربازان دستگیر شده امریکایی که باعث توهین و شکستن غرور سربازان امریکایی شده است پرونده دیگری باز خواهد شد که احتمالا چندین میلیارد دیگر بعنوان خسارت به این سربازان راهی ذاذگاه خواهد شد. پس کاملا مشخص میشود این عبا بردوشان گماشته امپریالیست با صحنه سازی ها در ضرر زدن به مردم ایران و جرایم میلیارد دلاری از پرداخت پول نفت سهم مردم ایران منافعشان تامین میشود. مردم اگرمردمیت و اگر انسانیت و مخ انسانی و غیرت انسانی در جمجمه دارید تا کی فقط تماشگرفقر و ستم پرست این فجایع می مانید؟ امریکایی می گوید ماکت سربازان ما برای شما ...میلیاردها پول شما برای ما!!

  • مومن

    خاک توی سرتان با این سیاستهای پوچ و مخرب و فریبکارانه تان