ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مرخصی نوروزی برای شماری از زندانیان عقیدتی-سیاسی

بر اساس خبرهای منتشر شده، علی هاشمی، هادی حیدری، کیوان مهرگان، مصطفی تاجزاده و مصطفی عزیزی برای مرخصی نوروزی از زندان آزاد شده‌اند.

مقام‌های قضایی با مرخصی نوروزی شماری از زندانیان سیاسی و عقیدتی موافقت کرده‌‌اند و این زندانی‌ها فرصت دیدار با خانواده‌هایشان را پیدا کرده‌‌اند.

محمود بهشتی، سخنگوی پیشین کانون صنفی معلمان، میثم محمدی، از کارمندان بنیاد شهید بهشتی و امیرنوذر نوری‌پور، شاعری که به اتهام توهین به رهبری به ده سال زندان محکوم شده است، از جمله این زندانیان هستند.

خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، از مرخصی نوروزی پنج زندانی سیاسی و عقیدتی دیگر هم خبر داده و احتمال افزایش شمار زندانیانی امنیتی را که به مرخصی نوروزی می‌روند، مطرح کرده است.

بر اساس خبرهای منتشر شده، علی هاشمی، هادی حیدری، کیوان مهرگان، مصطفی تاجزاده و مصطفی عزیزی هم برای مرخصی نوروزی از زندان آزاد شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.