ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

علی مطهری: به رفع محدودیت خاتمی امیدوارم

مطهری از روش برخورد مسئولان امنیتی ایران با محمد خاتمی انتقاد کرد و گفت: «مسئولان امنیتی باید در روش خود در برخورد با این مسائل، تغییر ایجاد کنند».

علی مطهری، نماینده منتخب مجلس دهم شورای اسلامی از تهران گفت که امیدوار است در مجلس دهم ممنوع التصویری محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات حل شود.

مطهری، یکشنبه اول فروردین در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ایران، ایلنا، نقش محمد خاتمی را در «پیروزی لیست امید» مهم خواند و گفت: «این مسأله نشان می‌دهد که هرچه بیشتر برای این افراد محدودیت ایجاد کنند، اثر معکوس خواهد داشت».

محمد خاتمی پیش از انتخابات دهم اسفند از لیست امید حمایت کرد و از مردم خواست که در این انتخابات شرکت کنند و به لیست امید رأی دهند.

نماینده منتخب مجلس دهم گفت که با وجود تغییرات گسترده در ترکیب و آرایش سیاسی مجلس، «قطعاً شاهد همراهی بیشتری میان دولت و مجلس خواهیم بود».

مطهری از روش برخورد مسئولان امنیتی ایران با محمد خاتمی انتقاد کرد و گفت: «مسئولان امنیتی باید در روش خود در برخورد با این مسائل، تغییر ایجاد کنند».

به گفته غلامحسین محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضائیه، محمد خاتمی بر اساس مصوبات شورای عالی امنیت ملی ممنوع التصویر شده است.

حسن روحانی در مقام رئیس شورای عالی امنیت ملی از وجود چنین مصوبه‌ای ابراز بی‌اطلاعی می‌کند و می‌گوید «اگر چنین مصوبه‌ای هم موجود باشد، غیرقانونی است».

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • میترا

    یعنی سقف آرزو و آمال ملت ایران شده اینکه سه مقام اسبق و اثر گذار یک حکومت سرتاپا فاسد را در اعیاد و عزاها نشسته در زیر پای آقای خامنه ای ببینند؟ از فردای روز آزادی این سه نفر چه تحول مثبتی در حوزه های توسعه ایران خواهیم دید؟ مگر اینها قهرمانان راه اعاده حقوق اساسی ملت بوده اند؟ بهتر نیست مردم قدری ابتکار عمل به خرج دهند و باکانون قدرت که رهبر این نظام است مطالبات خود را طرح کنند؟ مثلا یک تومار با چند ده میلیون امضا که حاوی رئوس اولویت مطالبات است اثر گذارتر از التماس برای آزاد تر شدن اینها نیست؟

  • نادون

    با جواد موافقم!خصوصا که اقای خاتمی 8 سال رئیس جمهور بود و خیلی تاثیری هم نگذاشت! ایشان کلا خود حصر هستند البته با احترام به طرفداران ایشان که ان 8 سال کذایی را می خواهند فراموش کنند ، اقای روحانی در مدت یک سال نمی تواند اقدام و عملی برای حوزه اقتصادی بکند با نفت 40 تا 50 دلاری! حداکثر هنر اقای روحانی جلوگیری از نابودی اقتصاد ایران خواهد بود، حل مشکلات اقتصادی هندوانه ای است که اصول گرایان گذاشتند زیر بغل روحانی تا کاسه و کوزه را سر ایشان بشکنند و خودشان از مقام پاسخگویی فرار کنند بتا وقتی قیمت نفت برگردد روی 60 تا 80 دلار! اما اقای روحانی اگر حصر موسوی و کروبی را بشکند، رئیس جمهور شدنش برای سال 96 حتمی خواهد بود.

  • جواد

    مسئله محدودیت هایی که برای خاتمی در نظر گرفته شده است از نظر من یک بحث حاشیه ایست و تنها کارکردش این است که نظام خط قرمز خود برای مذاکره در مورد آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد را جلوتر برده و به عبارتی یک سنگر دروغین برای فتح توسط حامیان این بزرگواران ایجاد کرده است. جناب آقای خاتمی اگر چه شامل محدودیت هایی هستند ولی پیام ایشان در خصوص انتخابات و حمایت هایی که منجر به پیروزی نسبی اصلاح طلبان گردید خود گواه این است که محدودیت ها هیچ کارایی و کاربردی در عمل در خصوص ایشان نداشته است . به نظرم به جای این صحبت های گاه و بیگاه در مورد جناب خاتمی و رفع ممنوع التصویری ایشان که از نظر من فتح یک سنگر دروغی است به فکر بزرگوارانی باشیم که به معنی واقعی کلمه مورد ظلمند و در حصر