ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رولینگ استونز در کوبا کنسرت رایگان برگزار می‌کند

در پی سفر باراک اوباما به هاوانا، اکنون گروه راک رولینگ استونز قصد دارد به کوبا برود و در هاوانا کنسرتی رایگان برگزار کند.

در پی سفر باراک اوباما به هاوانا، اکنون گروه راک رولینگ استونز قصد دارد به کوبا برود و در هاوانا کنسرتی رایگان برگزار کند.

به‌گزارش سایت رولینگ استون، اعضای گروه در حال رفتن به هاوانا برای اجرای یک کنسرت رایگان تاریخی در روز جمعه ۲۵ مارس / ۶ فروردین هستند. آن‌ها ویدئویی به این مناسبت منتشر کرده‌اند. روز سه‌شنبه، گروه پیام ویدئویی خود را که تماماً به زبان اسپانیایی است برای طرفداران خود در کوبا منتشر کرد.

پیام اسپانیایی رولینگ استونز با زیرنویس انگلیسی همراه است و ترانه مشهور گروه به نامJumpin' Jack Flash در پسزمینه آن به‌گوش می‌رسد. اعضای گروه فریاد می‌زنند: «سلام کوبا!»

در این فیلم در حالی که یکی از اجراهای رولینگ استونز بر صحنه نمایش داده می‌شود، میک جگر، از بنیانگذاران گروه، خطاب به کوبایی‌ها می‌گوید: «ما از این‌که می‌آییم و برای شما می‌نوازیم خیلی خوشحالیم. ما در بسیاری از مکان‌های باور نکردنی کنسرت برگزار کرده‌ایم، اما کنسرت هاوانا برای ما یک رویداد تاریخی خواهد بود.»

میک جگر می‌افزاید: «ما امیدواریم برای شما نیز چنین باشد. از این‌که در کشور زیبایتان ما را همراهی می‌کنید سپاسگزاریم. امیدواریم که همه شما را در روز ۲۵ مارس در "سیوداد دپورتیوا دلا هابانا" ببینیم.»

کنسرت رولینگ استونز در هاوانا با عنوان «دوستی» برگزار خواهد شد. این کنسرت در واقع  برای ۲۰ مارس برنامه‌ریزی شده بود، اما به‌دلیل دیدار باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا از کوبا به تعویق افتاد.

کنسرت رولینگ استونز یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی پس از انقلاب ۱۹۵۹ کوبا به‌شمار می‌رود و طرفداران این گروه از هم‌اکنون انتظار گروه را می‌کشند و حتی از شهرهای مختلف به هاوانا آمده‌اند.

در روز ۶ مارس / ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ نیز گروه موسیقی الکترونیکی «میجر لیزر» نخستین گروه موسیقی آمریکایی بود که در پی احیای روابط دیپلماتیک کوبا و آمریکا در هاوانا کنسرت برگزار کرد.

با بهبود روابط کوبا و آمریکا گروه‌های موسیقی سبک‌های گوناگون نیز بیش از گذشته روانه کوبا می‌شوند.

رولینگ استونز یک گروه راک بریتانیایی است که در سال ۱۹۶۲ تشکیل و بعدها به یکی از مطرح‌ترین گروه‌های موسیقی جهان تبدیل شد. میک جگر خواننده اصلی گروه و کیث ریچاردز نوازنده گیتار، بنیانگذاران این گروه هستند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.