ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سیلاب باعث مرگ دو تن در کردستان شد

محمد فلاحی، فرماندار شهرستان مریوان در استان کردستان گفت که بر اثر شدت بارندگی و سیلاب یک خودرو با چهار سرنشین در رودخانه «کلین کبود» غرق شد که باعث مرگ دو تن گردید.

محمد فلاحی، فرماندار شهرستان مریوان در استان کردستان گفت که بر اثر شدت بارندگی و سیلاب یک خودرو با چهار سرنشین در رودخانه «کلین کبود» غرق شد که باعث مرگ دو تن گردید.

به گزارش روز دوشنبه ۹ فروردین خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) فلاحی افزود که «با تلاش غواصان و امدادگران پدر و یک فرزند این خانواده نجات یافتند اما متأسفانه مادر و یک فرزند خردسال با وجود اعزام به بیمارستان بوعلی جان خود را از دست دادند.»

به گفته او بارندگی‌های اخیر در مریوان باعث آب‌گرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه‌ها، اختلال در ترافیک جاده‌ای و مسدود شدن راه‌های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان شده است.

همچنین بارش شدید باران در شهرستان سقز استان کردستان باعث بسته شدن جاده سقز – بانه و تخریب چند پل روستایی شده است.
در همین حال سازمان مدیریت بحران کشور نیز در مورد وقوع سیل در ۱۷ استان هشدار داد و اعلام کرد که به دلیل رگبار و وزش باد شدید و تگرگ در بعضی مناطق، احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

در اخطاریه سازمان مدیریت بحران، از جمله از استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی، کردستان، گیلان، مازندران و تهران، به‌عنوان استان‌های در معرض خطرِ وقوع سیل و آب‌گرفتگی معابر، نام برده شده است.

همچنین سازمان هواشناسی ایران نیز در اخطاریه‌ای از آب‌گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها کشور در روز دوشنبه ۹ فروردین خبر داد و از مردم خواست توصیه‌های ایمنی این اخطاریه را رعایت کنند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.