ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دفتر هاشمی رفسنجانی خبر تعلیق فعالیت‌های مجازی او را «غیرواقعی» خواند

از انتشار سخنان «مشاور هاشمی رفسنجانی» درباره تعلیق فعالیت‌های او در شبکه‌های اجتماعی تنها چند ساعت گذشته بود که دفتر رفسنجانی چنین موضوعی را تکذیب کرد و گفت فرد مشاور «مجهول الهویه» است.

تنها به فاصله چند ساعت از انتشار خبری به‌نقل از «مشاور» اکبر هاشمی رفسنجانی درباره تعلیق فعالیت‌های او در شبکه‌های اجتماعی، دفتر او در اطلاعیه‌ای این خبرها را «غیرواقعی» و فرد مشاور را «مجهول الهویه» خواند.

دفتر اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  بعد از ظهر چهارشنبه ۱۸ فروردین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «طی روزهای اخیر متأسفانه مطالب و اخباری غیرواقع، به نقل از "مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی" که مجهول الهویه نیز می‌باشد، در فضای رسانه‌ای کشور منتشر می‌شود که نمونه اخیر آن خبر رسانه‌ ملی و برخی‌ سایت‌ها در مورد تعلیق کلیه فعالیت‌های خبری دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی به نقل از مشاور مجهول الهویه است.»

صبح چهارشنبه خبرگزاری صداوسیمای جمهوری اسلامی به‌نقل از «مشاور هاشمی رفسنجانی» نوشت: «حساب‌های توئیتر، اینستاگرام و تلگرامی که به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایجاد شده در اختیار دبیر سایت ایشان بوده و وی بدون هماهنگی اقدام به انتشار مطالب کرده و تا تعیین مسئول جدید، تمام فعالیت‌های مجازی‌ای که به نام آقای هاشمی در شبکه‌های اجتماعی انجام می شده به حال تعلیق درآمده است.»

این اقدام در پی انتشار جمله جنجالی منتسب به اکبر هاشمی رفسنجانی درباره فعالیت موشکی و مذاکره در توئیتر صورت می‌گرفت.

هفته گذشته در صفحه توئیتر منتسب به اکبر هاشمی رفسنجانی جمله‌ای به نقل از او منتشر شده بود که مضمون آن چنین بود: «دنیای فردا، دنیای گفتمان است نه موشک».

علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی، روز چهارشنبه ۱۱ فروردین در دیدار با جمعی از مداحان گفت چنین جملاتی اگر آگاهانه باشند، خیانت به کشور تلقی می‌‌شوند.

در بیانیه دفتر هاشمی رفسنجانی «ضمن تکذیب این‌گونه خبرسازی‌ها» آمده است: «هرگونه اظهارنظر، نقل قول و اطلاع‌رسانی به اسم مشاور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بدون ذکر کامل نام، رسمیت و اعتباری ندارد.»

دفتر رفسنجانی گفته است حتی مواضع مشاورینی که با اسم نیز اظهارنظر می‌کنند، کاملاً شخصی بوده و هیچ ربطی به نظرات و دیدگاه‌های رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام یا دفتر او ندارد.

این بیانیه همچنین افزوده است که سخنرانی‌ها، مصاحبه‌ها، اظهارنظرها و اعلام مواضع حقیقی و حقوقی هاشمی رفسنجانی، به طور رسمی تنها از طریق دفتر اوو یا روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعلام و منتشر می‌شود.

هاشمی رفسنجانی پس از سخنان خامنه‌ای گفته منتشرشده به نام خود را در یک عقب‌نشینی آشکار تکذیب کرد و تحریف‌شده خواند، اما این موضوع موج جدیدی از حمله به او به‌راه انداخت تا این‌که روز یکشنبه ۱۵ فروردین هاشمی رفسنجانی در یکی از دیدارهای نوروزی خود بار دیگر جمله منتسب به خود درباره قدرت موشکی و مذاکره را تکذیب کرد و آن را متعلق به هفت سال پیش دانست. او گفت همواره در جهت پیشبرد توان موشکی جمهوری اسلامی تلاش کرده و علی خامنه‌ای را بهترین ولی فقیه می‌داند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.