ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

طوفان باعث تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های ۱۸ شهرستان در خوزستان شد

هاشم بالدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت که به دلیل وقوع طوفان و وزش باد شدید، تمامی مدارس و دانشگاه‌های ۱۸ شهرستان در شمال این استان تعطیل است.

هاشم بالدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت که به دلیل وقوع طوفان و وزش باد شدید، تمامی مدارس و دانشگاه‌های ۱۸ شهرستان در شمال این استان تعطیل است.

بالدی، چهارشنبه ۲۵ فروردین به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت که امروز کلیه مقاطع تحصیلی از ابتدایی تا دانشگاه در نوبت‌های صبح و بعدازظهر در شهرستان‌های اهواز، دزفول، اندیمشک، شوش، لالی، ایذه، باغملک، حمیدیه، باوی، بهبهان، آغاجاری، دشت آزادگان، اندیکا، گتوند، مسجدسلیمان، هویزه، شوش‌تر و کارون تعطیل هستند.

استان خوزستان دارای ۲۷ شهرستان است.

ظهر سه‌شنبه ۲۴ فروردین نیز غلظت گرد و غبار و ریزگرد‌ها در آبادان و خرمشهر به ۱۲ برابر حد مجاز رسید و باعث تعطیلی مدارس این دو شهر در نوبت بعد از ظهر شد.

خشک‌شدن تالاب‌ها و افزایش بیابان‌ها در ایران از جمله علل افزایش گرد و غبار و ریزگرد‌ها در ایران به شمار می‌رود.

مقصود حق‌شناس، رئیس روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اهواز نیز گفت که وقوع تند باد در روز سه‌شنبه در اهواز باعث بروز ۳۴ حادثه شده است.

به‌گفته او، این حوادث شامل ۱۰ مورد سقوط تابلوهای تبلیغاتی، ۱۶ مورد شکستگی و سقوط درختان بر روی وسایل نقلیه، یک مورد ریزش آوار و مصدوم شدن یک زن و هشت مورد از کار افتادن آسانسور و محبوس شدن مردم بوده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پیام

    توفان نعمت است ! دشمن می خواهد ما توفان نداشته باشیم ! قدر این توفان را بدانید ! توفان برای نظام مقدس نعمت است! هر چه که بتواند جلوی درس فرزندان این ملت فتنه گر را بگیرد نعمت است. توفان برای اقتصاد مقاومتی هم خوب است؛ زیرا جلوی تولید را می گیرد ما می توانیم از برادران چینی کالا وارد کنیم و میلیاردها سود ببریم و دشمن را نا امید کنیم