ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پایان عملیات ضدتروریستی پلیس در فرودگاه آمستردام

در پی تهدیدات تروریستی سه‌شنبه شب ۱۲ آوریل / ۲۴ فروردین بخش‌هایی از فرودگاه اسخیپول آمستردام برای ساعاتی بسته شد اما بعد فعالیت عادی فرودگاه از سر گرفته شد.

در پی تهدیدات تروریستی سه‌شنبه شب ۱۲ آوریل / ۲۴ فروردین بخش‌هایی از فرودگاه اسخیپول آمستردام برای ساعاتی بسته شد اما بعد فعالیت عادی فرودگاه از سر گرفته شد.

سه‌شنبه شب پلیس هلند بخشی از میدان فرودگاه، هتل شرایتون در نزدیکی این میدان و همچنین بخش‌هایی از  فرودگاه اسخیپول را بست تا به جست‌وجوهای ضدتروریستی بپردازد.

کارشناسانِ مواد منفجره، چمدان‌ها و افراد دستگیرشده را مورد بازرسی قرار دادند و به‌گفته سخنگوی پلیس مواد خطرناکی در این بازرسی‌ها کشف نکردند.

در جریان این بازرسی‌ها یک نفر از سوی پلیس دستگیر شد که همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد.

پس از ترورهای ماه مارس در فرودگاه زاونتم بروکسل و سالن مترو مالبک در این شهر كه ۳۵ كشته و بیش از ۱۰۰ نفر زخمی برجای گذاشت، مقامات امنیتی هلند نیز در حالت آماده‌باش به‌سر می‌برند.

فرودگاه اسخیپول آمستردام یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه‌های اروپاست. این فرودگاه در سال‌های اخیر حدود ۵۵ میلیون مسافر در سال داشته است و پس از فرودگاه‌های هیترو لندن، شارل دو گل پاریس و فرودگاه فرانکفورت چهارمین فرودگاه بزرگ اروپا محسوب می‌شود. این فرودگاه در سطح جهان چهاردهمین فرودگاه بزرگ است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.