ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ترکیه سایت خبرگزاری دولتی روسیه را مسدود کرد

آنکارا احتمالاً در واکنش به انتقادهای ولادیمیر پوتین به دولت ترکیه، سایت خبرگزاری اسپوتنیک روسیه را که از سیاست‌های پوتین حمایت می‌کند، فیلتر کرد.

آنکارا احتمالاً در واکنش به انتقادهای ولادیمیر پوتین از دولت ترکیه، سایت خبرگزاری اسپوتنیک روسیه را که از سیاست‌های پوتین حمایت می‌کند، فیلتر کرد.

به‌گزارش رویترز، روز پنج‌شنبه ۱۴ آوریل / ۲۶ فروردین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در نشست رسانه‌ای برای پاسخگویی به سئوالات شهروندان، دولت ترکیه را متهم کرد که با تانک و توپخانه «عملاً یک جنگ داخلی را علیه کردها به‌راه انداخته است».

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه جمعه ۱۵ آوریل / ۲۷ فروردین اعلام کرد که سایت این خبرگزاری در ترکیه از دسترس خارج شده است.

هنوز روشن نیست که مسدود کردن خبرگزاری دولتی اسپوتنیک در ترکیه به سخنان پوتین مربوط می‌شود یا خیر.

رویترز نوشته است که موفق نشده به کسی از مسئولان ترکیه برای نظرخواهی در این‌باره دست پیدا کند.

بستن سایت خبرگزاری اسپوتنیک می‌تواند روابط ترکیه و روسیه را از این هم بیشتر تیره کند. روابط این دو کشور از ماه نوامبر تیره شده است. در آن زمان شلیک ارتش ترکیه به یک جنگنده روس روابط دو کشور را به‌هم زد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پبام

    مسدود کرد یعنی بست ! مسدود کردن یعنی بستن ! چه بسیار آدمها که میانبر میزنند. ولی ما شدیم آدمی که راه راست را نمیرویم، یک دور زیادی میزنیم تا راهمان را زیاد کنیم!