ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پنج تن در سیل در ۱۶ استان ایران جان باختند

سه تن از کشته شدگان در سیل اخیر از دهلران، یک تن از ایلام و یک تن از اندیکا هستند. فردی نیز در شهر مهران در رودخانه گدارخوش مفقود شده است.

مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات از کشته شدن دست‌کم پنج تن و مفقود شدن یک تن در سیل چهار روز اخیر در ۱۶ استان ایران خبر داد.

مرتضوی شنبه ۲۸ فردرودین، به خبرگزاری دانشجویان ایران، ایلنا، گفت که در سیلی که از چهارشنبه گذشته ۱۶ استان در ایران را دربرگرفته یک تن مفقود و پنج تن کشته شدند. ۲۰ تن نیز در جریان امدادرسانی نجات‌ یافتند.

سه تن از کشته شدگان در سیل اخیر از دهلران، یک تن از ایلام و یک تن از اندیکا هستند. دو تن نیز در اثر صاعقه جان خود را از دست دادند.

همچنین فردی در شهر مهران در رودخانه گدارخوش مفقود شده است.

به گفته سخنگوی سازمان امداد و نجات مجموع ۱۶۶ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین در استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، اصفهان، خراسان شمالی و رضوی، کهگیلویه، کردستان، البرز، یزد، آذربایجان شرقی و زنجان دچار آبگرفتگی شدند و در اثر سیل خساراتی دیدند.

سیل در استان لرستان نیز باعث کشته‌شدن یک تن و مفقود شدن یک کودک پنج ساله شد. در سیل همدان نیز یک تن جان خود را از دست داد.

سیل روزهای اخیر در غرب ایران یکی از بزرگ‌ترین سیل‌ها در ایران در چند دهه گذشته است. اسماعیل نجار، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، حجم خسارت‌های به بار آمده از وقوع سیل را در استان‌های خوزستان، لرستان و ایلام «بالا» دانسته است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ایران نیز درباره خطر «آلودگی آب و بیماری‌های عفونی و دهانی» در مناطق سیل‌زده هشدار داده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.