ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نمایش سامانه موشکی اس-۳۰۰ در رژه روز ارتش

مقامات ایران می‌گویند این تنها بخش‌هایی از این سامانه است. بخش‌های به نمایش درآمده در این رژه شامل رادار، پست فرماندهی و ارتباطات است.

در جریان رژه نیروهای سه‌گانه ارتش ایران و فرارگاه پدافند هوایی، سامانه موشکی اس-۳۰۰ به نمایش درآمد.

نمایش سامانه موشکی اس-۳۰۰ در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، ارتش ایران یکشنبه ۲۹ فروردین، در رژه‌ای که به مناسبت روز ارتش برگزار کرد، سلاح‌های جدید موشکی خود را از جمله یک سامانه موشکی اس­-۳۰۰ را به نمایش گذاشت.

مقامات ایران می‌گویند این تنها بخش‌هایی از این سامانه است.

بخش‌های به نمایش درآمده در این رژه شامل رادار، پست فرماندهی و ارتباطات است.

ایران در سال ۲۰۰۷ قرار داد خرید پنج آتشبار سامانه موشکی اس-۳۰۰ را به ارزش ۸۰۰ میلیون دلار با روسیه به امضا رساند. روسیه در سپتامبر ۲۰۱۰ در راستای اجرای قطعنامه ۱۹۲۹ شورای امنیت سازمان ملل تحویل این موشک‌ها را به ایران ممنوع کرد.

ولادمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه فروردین سال گذشته این ممنوعیت را لغو کرد.

با این حال کشورهای اروپایی، همسایگان ایران و ایالات متحده آمریکا نسبت به آزمایش‌های موشکی جمهوری اسلامی ابراز نگرانی کردند.

مقامات ایرانی برخورداری از تسلیحات موشکی را از حقوق ایران می‌خوانند و می‌گویند که این مسئله به برجام ارتباط ندارد و کشورهای غربی نباید در آن دخالت کنند.

در مراسم رژه روز ارتش، حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران نیز با تأکید بر تقویت قدرت نظامی ایران، گفت که که مبنای مذاکرات هسته‌ای برای ایران «حفظ و تقویت قدرت نظامی» بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.