ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اپوزیسیون سوریه خواهان تعلیق مذاکرات صلح ژنو شد

اپوزیسیون سوریه از سازمان ملل خواست که در مذاکرات صلح ژنو توقفی ایجاد کند تا رژیم بشار اسد به موضوع گذار سیاسی در سوریه و مسئله کمک‌های انسانی پاسخ گوید.

اپوزیسیون سوریه از سازمان ملل خواست که در مذاکرات صلح ژنو توقفی ایجاد کند تا رژیم بشار اسد به موضوع گذار سیاسی در سوریه و مسئله کمک‌های انسانی پاسخ گوید.

سه تن از اعضای کمیته عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه، از راست به چپ: محمد علوش، اسعد ازعبی و جورج صبرا - ۱۵ آوریل ۲۰۱۶ در ژنو

یک نماینده کمیته عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه روز دوشنبه ۱۸ آوریل / ۳۰ فروردین ضمن اعلام این خبر به خبرگزاری فرانسه گفت: «یک هیئت نمایندگی کوچک در تلاش برای دیدار با استفان دی میستورا، نماینده سازمان ملل در مذاکرات صلح سوریه است تا به او درخواست توقف مذاکرات را مطرح کند.

کمیته عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه در حال حاضر در ژنو مانده است. دور دوم مذاکرات صلح از روز ۱۳ آوریل / ۲۵ فروردین زیر نظر سازمان ملل در این شهر ادامه دارد.

ریاض حجاب هماهنگ‌کننده نیروهای اپوزیسیون نیز گفته است در حالی که رژیم اسد با وجود آتش‌بس به «بمباران غیرنظامیان» و حمله نظامی به منطقه حلب ادامه می‌دهد ادامه مذاکرات «غیرقابل قبول» است.

یک عضو کمیته عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه که نام او منتشر نشده به خبرگزاری فرانسه گفته است نیروهای اپوزیسیون به دو دسته تقسیم شده‌اند؛ «کسانی که خواهان تعلیق مذاکرات‌اند و کسانی که بر ماندن در ژنو اصرار دارند».

استفان دی میستورا روز دوشنبه با بشار جعفری، مسئول هیئت نمایندگی رژیم سوریه ملاقات کرد. بشار جعفری از «ایده‌های جدید» در مذاکرات خبر داد اما جزئیاتی از آن ارائه نداد.

کمیته عالی مذاکرات اپوزیسیون سوریه خواهان ایجاد یک دولت انتقالی بدون شرکت بشار اسد در آن است در حالی که رژیم سوریه می‌گوید حاضر است با اپوزیسیون دولت ائتلافی تشکیل دهد، اما سرنوشت بشار اسد غیرقابل مذاکره است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.