ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهرداد اولادی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران درگذشت

مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.

مهرداد اولادی، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در سن۳۰ سالگی در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت.

مهرداد اولادی در کنار بهداد سلیمی در اینستاگرام شخصی اش روز دوشنبه ۳۰ فروردین

به گزارش وبسایت ورزش سه، مهرداد اولادی، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال که این اواخر در باشگاه‌ ملوان بندرانزلی عضویت داشت، سه شنبه، ۳۱ فروردین ماه در بیمارستان شهدای تجریش تهران درگذشت.

مهرداد اولادی، زاده قائم‌شهر، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، برای سومین بار به عضویت ملوانی‌ها درآمد و در بازی‌های اخیر برای این تیم به میدان رفت.

مهرداد اولادی

بیمارستان شهدای تجریش تهران خبر داد که مهرداد اولادی در ساعت ۱۴ و ۵۶ دقیقه به این بیمارستان منتقل شد و تلاش پزشکان برای CPR (احیای قلبی ـ ریه) این بازیکن به‌نتیجه نرسید.

به گفته مسئولان بیمارستان علت فوت ایست قلبی است؛ همان علتی که مرگ هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را رقم زد.

مهرداد اولادی، همایون بهزادی و هادی نوروزی سه مهاجم پرسپولیس تهران بودند که در طول شش ماه گذشته در گذشتند و خاطره بدی برای هواداران و مجموعه این تیم به جا گذاشتند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهنام

    واقعا مایه تاسف و تاثر است . روحش شاد . به قول یکی از دوستان : اگر وسیله ای اختراع شود که بتوان با آن به نوزاد تازه متولد شده بفهمانیم که کجای دنیا یعنی در ( جمهوری اسلامی ) به دنیا آمده است ، همان نوزاد تازه متولد شده هم در دم سکته می کند ، دیگر چه رسد به افراد جوان .