ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«مسئول مستقیم تراژدی "ستایش": وزارت ارتباطات و تلگرام»

منتقدان تندروی دولت، چشم بستن بر رشد قارچ‌گونه کانال‌های پورن در تلگرام به خاطر مصارف انتخاباتی را عامل اصلی تراژدی "ستایش" دانسته‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • ماهان

    تلگرام؟؟؟؟؟؟ کانال های عادی هم به زور باز میشه چه برسه به پورن بعدم در این موارد خانواده ها مسول هستن

  • ایران پور

    این ادعاها نمتواند بیان کننده همه حقیقت باشد. در جامعه ای که محرویمتهای عاطفی و مادی سیستماتیک از سوی نظام و دستگاه روحانیت و دین تئوریزه و سیستماتیک اجرا میشود. مخرومیت عاطفی غیر متالهلین و مجردها تحت در ابتدا ابزار تاسف خودم اعلام میکنم از وقع چنین اتفاقات دلخراش . عنوان روابط نامشورع اجرا میشود و عدم وجود تفریحات کافی و ...جامعه ای دهه های تحت تاثیر رنج خشونت و مظالم حکومتی است، خودش هم به بازتولید خشنوت میزند این امری بدیهی است. ولی خدمت مخاطبتان گرامی نکته مهمی گوشزد میکنم. یک بخشی وقوع جنایتهای هولناک چون قتل در کشورهای مثل ایارن با نظام اسلامی و فقهی، وجود قوانین خشن خقوقی و قضایی است. عواقبی شددی ارتکاب جرم و عدم تناسب جرم با مجازات، موجب ترس و وحشت از گیرافتادن و مجازات توسط قوق قضاییه، خودش عامل خشونت میشود. حتی این خشونت انفعالی جامعه و آزار مجریم حتی بعد از مجازت خودش ترس از گیرافتادن و رسوایی انگیزه ارتکاب جرم قتل میشود. مجازت تجاوز جنسی اعدام است در ایارن! مجازت سرقت قطع دست! مجازت زنا سنگسار و اعدام!... این همه مجازتهای سنگین، خودش عامل و انگیزه در مجرمین میشود تا شاهدان و قربانیان به قتل برسانند و بلکه اجساد آنها سوزانده یا با اسید و امثالهم نابود کنند تا شاهدی از جرمشان نماند. لطفا کارشناسان به این موردی که من اشاره کردم همه توجه کنند. مجازتهای شدید و نامناسب خودش عاملی در تشدید جرایم میتواند باشد.

  • aria pesar

    طبق معمول عوامل نظام سرکوبگر ج .ا. ایران، از یک فاجعه - که مسقتیما نظام مسئولش هست- علیه مردم بکار میگرید. نظام مسئول اصلی بدبختی و فحایع مردم ایارن است عم اتباع و مقیمان. باید پرسید چرا ایرانیان- و بنا برامارهای جستجوگرهای اینترنتی در کل مسلمانان- بیشترین بازدید کننده از سایتهای پورن دارند؟! دلیل اصلی در فقر شدید فرهنگی و مادی، محرویمت های مادی و جنسی سیستماتیک اعمال شده علیه این مردم نگون بخت و فلاکت زده از سوی نهادهای مذهبی حکومتی است. نبودن تفریحات سالم، محرومیت از ارتباطات انسانی و عاطفی بخاطر تفکیک جنسیتی و نامشورع و غیرقانونی داستن روابط دختر و پسر. فقر و بیکاری که موجب بالارفتن سن ازدواج میشود. بازتولید خشونت نظام در جامعه و در نتیجه کم رنگ شدن عواطف انسانی و ضعف تربیتی... وقتی نوجوانان و جوانان نمیتوانند نیاز عاطفی و مادی و غریزه جنسی شان آزاده برآورده کنند این امکان دارد برخی از آنها چنین دچار جنون آمیز دست به جنایت بزنند.