ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

زخمی شدن چهار نفر و بازداشت ۲۵ نفر در درگیری‌های ممسنی

مسئولان امنیتی و محلی می‌گویند این درگیری‌ها بین طرفداران نامزدهای انتخابات مجلس دهم رخ داده اما «امنیتی نبوده است». با نظر شورای تأمین ممسنی و موافقت استانداری، انتخابات در این شهر ساعت ۱۸ پایان یافت

به‌گفته حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در شهرستان ممسنی استان فارس تیراندازی رخ داد که بر اثر آن چهار نفر مجروح شدند. فرماندار این شهر نیز از بازداشت ۲۵ نفر در این رابطه خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم حسین ذوالفقاری این رویداد را «غیرامنیتی» و «واکنش طرفداران نامزدها»ی انتخابات مجلس دهم در این شهر عنوان کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت در این حادثه افراد «بی‌هدف» تیراندازی کرده‌اند و بر اثر این تیراندازی‌ها چهار نفر زخمی شده‌اند.

رهام پیکری، فرماندار ممسنی نیز از بازداشت ۲۵ نفر در این درگیری‌ها و انتقال مجروحان به بیمارستان خبر داد.

او نیز گفته است این درگیری‌ها «امنیتی نبوده است». با این حال هیچ یک از مسئولان جزئیات بیشتری ارائه نکردند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و فرماندار ممسنی گفته‌اند پس از درگیری‌ها فضای شهر آرام شده است اما با نظر شورای تأمین شهرستان و موافقت استانداری، انتخابات در این شهر ساعت ۱۸ پایان یافت.

حسین ذوالفقاری همچنین گفت مسئولان امنیتی برای دور دوم انتخابات سه منطقه خوزستان، چهار محال و بختیاری و فارس را وضعیت امنیتی برآورد کرده بودند و نیروهای کمکی به این مناطق اعزام شده بود.

مرحله دوم انتخابات مجلس دهم ایران صبح امروز، جمعه ۱۰ اردیبهشت در ۵۵ حوزه انتخابیه ۲۱ استان آغاز شد. در این مرحله ۱۳۶ نفر برای ۶۸ کرسی باقی مانده در مجلس با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.